يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
منابع غربی مجددا محققان فعال در تعدادی از دانشگاه های چین را به همکاری با گروه های هکری وابسته به ارتش چین متهم کرده اند.
منبع : خبرگزاری فارس
منابع غربی مجددا محققان فعال در تعدادی از دانشگاه های چین را به همکاری با گروه های هکری وابسته به ارتش چین متهم کرده اند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، به نقل از رویترز ، این منابع می گویند دانشگاه های چینی مقالاتی را در ارتباط موضوعات امنیتی برای یک گروه هکری نظامی تهیه کرده اند.

گروه هکری مورد اشاره این منابع ارتش آزادی بخش خلق نام دارد که غرب مدعی است حملات هکری بزرگی را بر علیه شرکت ها غربی سازمان دهی کرده است. 

مقالات یاد شده که عمدتا توسط محققان دانشگاه Shanghai Jiaotong تهیه شده است در مورد موضوعاتی همچون امنیت شبکه های رایانه ای و نحوه شناسایی نفوذ به این شبکه ها بوده است.

در سه ماه اخیر امریکا تبلیغات گسترده ای را در زمینه دست داشتن چین در حملات سایبری بر علیه ایالات متحده به راه انداخته است که هر بار توسط مقامات چینی رد شده است. 

مقامات کاخ سفید سرانجام رسما از چین خواستند تا از انجام چنین حملاتی خودداری کند.

چین گزارش تازه منابع آمریکایی را نیز غیرحرفه ای و نادرست دانسته و در مقابل هکرهای امریکایی را به اجرای حملات سایبری بر علیه چین متهم کرده است.
کد مطلب : 5138
https://aftana.ir/vdci.pawct1azvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی