يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
رییس کل بانک مرکزی در حاشیه همایش بانکداری الکترونیکی اعلام کرد که حدود سه هزار سهامدار بانک آرین، نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند به زودی مجوز فعالیت بانک الکترونیکی آرین صادر خواهد شد.
 مدیرعامل بانک الکترونیکی آرین گفت: رییس کل بانک مرکزی در حاشیه همایش بانکداری الکترونیکی اعلام کرد که حدود سه هزار سهامدار بانک آرین، نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند به زودی مجوز فعالیت بانک الکترونیکی آرین صادر خواهد شد.


به گزارش افتانا حسن زعفرانی با بیان این که آینده بانکداری در حوزه الکترونیکی متمرکز شده است، افزود: پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز موجب شده‌ است که در حوزه بانکداری کشور از ابزارهای الکترونیکی در جهت کاهش هزینه ها و سرعت در ارائه خدمات بانکی استفاده مطلوب شود.

او ادامه داد: برای راه‌اندازی یک بانک الکترونیکی، مقدماتی در بانک مرکزی وجود دارد که بانک الکترونیکی آرین تمامی این موارد را به خوبی انجام داده است.

زعفرانی گفت: رییس کل بانک مرکزی در حاشیه همایش بانکداری الکترونیکی اعلام کرد که حدود سه هزار سهامدار بانک آرین، نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند به زودی مجوز فعالیت بانک الکترونیکی آرین صادر خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت بانک‌های الکترونیکی در منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: در صورت تائید مجوز از سوی بانک مرکزی، با توجه به بسترسازی مناسب انجام یافته برای راه‌اندازی بانک الکترونیکی آرین از سوی کادر مدیریت اجرایی ارائه خدمات بانکی پس از آن صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان تاکید کرد: با شروع فعالیت بانک الکترونیکی آرین و ارائه خدمات بانکی متنوع و جذاب در آینده‌ای نزدیک ضمن کاهش حضور فیزیکی مشتریان در هزینه‌ها نیز صرفه جویی خواهد شد.
کد مطلب : 527
https://aftana.ir/vdchtqnmd23ni.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی