پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 16 May 2024
جالب است ۰
سرویس نمای خیابانی گوگل که مشاهده تصاویر شهرها و خیابان های مختلف را ممکن می کند به سبب نقض حریم شخصی یک فرانسوی خبرساز شد.
به گزارش افتانا، سرویس نمای خیابانی گوگل که مشاهده تصاویر شهرها و خیابان های مختلف را ممکن می کند به سبب نقض حریم شخصی یک فرانسوی خبرساز شد.

به گزارش فارس، این سرویس که بارها مدیران گوگل در کشورهای مختلف دنیا را به دادگاه کشیده باز هم جنجال آفریده و این بار یک روستایی فرانسوی از این شرکت به علت نقض حریم شخصی خود شکایت کرده است.

این فرد که در حیاط منزل خود بوده می گوید اتومبیل گوگل برای تهیه عکس های سرویس نمای خیابانی در همین حالت از او عکاسی کرده و تصویر وی در این شرایط هم اکنون بر روی اینترنت قابل مشاهده است.

این مرد روستایی می گوید انتشار این تصویر بر روی اینترنت باعث شده همه ساکنان روستای Maine-et-Loire در شمال غربی فرانسه او را به مسخره بگیرند و وی را دست بیندازند.

وی با شکایت به دادگاه خواستار دریافت غرامت ۱۰ هزار یورویی شده و می گوید گوگل را وادار خواهد کرد به حریم شخصی او احترام بگذارد. این مرد همچنین از گوگل خواسته هر چه سریع تر این عکس را از خدمات نمای خیابانی خود حذف کند.
کد مطلب : 592
https://aftana.ir/vdcjf8eizuqeh.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی