يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
راه کارهای امنیت ابری به نقطه عطفی در جریان امنیت اطلاعات تبدیل شده است و مزایای این راهکار باعث روی آوردن هر چه بیشتر کاربران به استفاده از آن شده است.
منبع : بیت دیفندر
طی یک سال اخیر، راهکار های مبتنی بر امنیت ابری از گروه محصولات ناشناس که فقط ممکن است به تعداد محدودی از شرکت ها عرضه شوند ، به جریان اصلی امنیت اطلاعات نقل مکان کرده است.

 به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هر روزه تعداد بیشتری از کسب و کار های کوچک کنسول امنیت ابری را برای مدیریت امنیت خود انتخاب می کنند و از مزایای متعددی که این راه کار به ارمغان می آورد ، بهره مند می شوند. 

محصول "Cloud Security for Endpoint"شرکت بیت دیفندر که با نام امنیت ابری نیز شناخته می شود، ستاره محصولات بیت دیفندر محسوب می شود که هدف از عرضه آن بر طرف کردن نیازهای رو به رشد کسب و کارهای کوچک است. 

این راه کار پر قدرت به آسانی قابل مدیریت می باشد و از آنجایی که نیاز کاربران به صرف هزینه برای سخت افزار را از بین می برد باعث صرفه جویی در هزینه ها نیزمی شود.

این گزارش می افزاید، اخیرا مشاهده شده است که تعداد زیادی از کاربران به استفاده از راهکار امنیت ابری روی آورده اند و انتظار می رود که این روند در آینده نزدیک افزایش چشم گیری داشته باشد.
کد مطلب : 6123
https://aftana.ir/vdcd.x092yt0fsa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی