جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
خدمات ذخیره سازی اطلاعات بر مبنای فناوری کلود و پلاتفورم های به اشتراک گذاری فایل خطرات گسترده ای را از نظر امنیتی برای صاحبان مشاغل به ارمغان می آورند.
 خدمات ذخیره سازی اطلاعات بر مبنای فناوری ابری و پلتفرم های به اشتراک گذاری فایل خطرات گسترده ای را از نظر امنیتی برای صاحبان مشاغل به ارمغان می آورند.

به گزارش افتانا، این پلاتفرم ها و خدمات علیرغم مزایایی که دارند باعث می شوند شرکت های امنیتی در صورت فقدان یا سرقت اطلاعات از این طریق دچار خساراتی غیرقابل جبران شوند.

شرکت امنیتی سوفوس در گزارش تازه خود که به همین منظور منتشر کرده، به کاربران این خدمات هشدار داده که در زمان استفاده از سرویس هایی مانند Dropbox هشیار باشند. زیرا این سرویس ها اطلاعات را در اماکنی ناشناخته و به شیوه های ذخیره می کنند که لزوما قابل اعتماد نبوده و از نظر امنیتی مورد تایید متخصصان نیستند.

اگر چه با استفاده از این شیوه دیگر لزومی به تخصیص منابع محلی برای ذخیره سازی اطلاعات و صرف هزینه برای این کار وجود ندارد، اما قبل از این کار باید از ایمن سازی سرویس های ذخیره سازی اطلاعات به طور دقیق اطمینان کسب کرد تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. امروزه مهاجمان آنلاین با حمله به سرویس های اینترنتی ناایمن ابری موفق به سرقت اطلاعات ارزشمندی شده و خسارات مادی و معنوی غیرقابل جبرانی به شرکت های تجاری وارد می کنند.
کد مطلب : 693
https://aftana.ir/vdcbufb0prhb9.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی