سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
کاریار ارقام برگزار می کند:

دوره های آموزشی جدید دیتاسنتر به روش INE

کاریارارقام به عنوان اولین برگزارکننده دوره های سیسکو به روش INE در ایران، دوره جدید و پرطرفدار سیسکو دیتاسنتر را به صورت یک بسته کامل ارائه می نماید.
کاریارارقام به عنوان اولین برگزارکننده دوره های سیسکو به روش INE در ایران، دوره جدید و پرطرفدار سیسکو دیتاسنتر را به صورت یک بسته کامل ارائه می نماید.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، این دوره آموزشی از مقدماتی تا حرفه ای ترکیبی از پنج دوره بوده و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند خود را برای امتحان CCNA & CCNP Data Center که سطح مقدماتی و حرفه ای دوره Data center است آماده نمایند. 

این گزارش می افزاید، از طرفی این دوره برای کارشناسان فنی سازمان ها و شرکت هایی طراحی شده است که در زمینه دیتا سنتر سیسکو فعالیت می کنند و قصد تکمیل دانش فنی خود را در این زمینه دارند. 

اهداف این دوره که دانشجویان در آن علاوه بر فراگیری بهینه و کاربردی درکوتاهترین زمان، با سناریوهای لابراتواری متنوعی نیز آشنا خواهند شد، عبارتند از: 

فراگیری عملکرد شبکه ها، پیکربندی، بازبینی و خطایابی مسیریابی برروی سوئیچ­های Nexus، مجازی سازی در دیتاسنتر، معمارى شبکه دیتاسنتر سیسکو، مدیریت معمارى Unified Fabric دیتاسنتر و آشنایی با فرآیندهای خطایابی. 

گفتنی است مرکز آموزش کاریار ارقام (cdigit.com) ضمن داشتن گواهینامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، با ارائه دوره‌های تخصصی و بالاترین استاندارد فنی، هم‌اکنون مدارک دوره‌های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اعطا می‌نماید.
کد مطلب : 8339
https://aftana.ir/vdce.x8vbjh8xo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی