يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
توسن به عنوان نخستین شرکت برتر از لحاظ کسب درآمد در میان صد شرکت گروه چهارم IMI-۱۰۰انتخاب شد.

توسن به عنوان نخستین شرکت برتر از لحاظ کسب درآمد در میان صد شرکت گروه چهارم IMI-۱۰۰انتخاب شد.

به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، جدیدترین دوره ارزیابی شرکت‌های برتر توسط سازمان مدیریت صنعتی برای نخستین بار از میان۵۰۰ شرکت به عمل آمد و هم‌زمان با هفدهمین همایش سالانه IMI-۱۰۰ در روز ۲۷ بهمن‌ماه جاری نتایج آن اعلام شد. 

در این دوره شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین با کسب رتبه اول در گروه چهارم یکصد شرکت برتر ایران و صعود ۵۰ رتبه‌ای در آستانه ورود به دسته سوم قرار گرفت. 

همچنین در این ازریابی شرکت‌های سرمایه‌گذاری فناوران توسن جایگاه چهل و هفتم در میان یکصد شرکت گروه سوم و توسن تکنو رتبه بیست و سوم را در بین یکصد شرکت گروه چهارم کسب کردند. 

این در حالی است که جایگاه توسن در ارزیابی سال گذشته رتبه ۳۵۰ بود و در سال‌های ۹۱ و ۹۲ این شرکت موفق به کسب رتبه برتر از لحاظ رشد سریع شده بود. 

لازم به ذکر است که گروه توسن شامل شرکت‌های «توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین»، «توسن تکنو»، «سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن»، «داده کاوان هوشمند توسن»، «سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن»، «تحلیلگران توسن»، «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» و «IDCORP» به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانک و پرداخت ایران در کشور مشغول فعالیت است و تاکنون به ارائه سرویس‌ها و نوآوری‌های ارزشمندی در حوزه بانکداری الکترونیکی اقدام کرده است. 

سازمان‌مديريت‌صنعتي رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران را براي ساليان متوالي تهيه کرده که اين فهرست هر ساله با هدف فراهم ساختن آمار و اطلاعات شفاف و مفيد در مورد بنگاه‌هاي اقتصادي كشور، فضاي روشن‌تري از كسب و كار اقتصادي كشور ارائه مي‌‌شود تا به مديران، سياست‌گذاران و پژوهشگران ياري ‎رساند که شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار مالي و اقتصادي صنايع و بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ كشور دست يابند.

کد مطلب : 9272
https://aftana.ir/vdcb.zb9urhb55iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی