يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
نرم افزار telnet center محصولی است که ضمن ایجاد ارتباط میان یک مودم با چندین سرور به مدیریت و کنترل دقیق و منظم آنها می‌پردازد.

نرم افزار telnet center محصولی است که ضمن ایجاد ارتباط میان یک مودم با چندین سرور به مدیریت و کنترل دقیق و منظم آنها می‌پردازد. 

به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری که با حضور حدود ۷۱ شرکت داخلی و ۱۵ کشور خارجی از روز نوزدهم خردادماه افتتاح شد، شرکت‌هایی از سراسر کشور محصولات و راهکارهای نوآورانه خود را در معرض نمایش گذاشتند. 

شرکت شبکه ارتباطات طلایی شهر از شهرستان مشهد یکی از این شرکت‌ها بود که تحت نام تجاری Goldnet به ارائه نرم‌افزارTelnet Center پرداخته است. 

مهندس بهروزفر، مدیر فروش این شرکت، می‌گوید: سیستم ACS(Auto Configuration Server) دارای سخت‌افزار و نرم‌افزار Firmware بومی و با امکان ارتباط امن بین مودم و سرور ضمن استفاده از نسخه امن سده پروتکل Cwmp و رمزنگاری نامتقارن به ایجاد سیستم مدیریت یکپارچه دسترسی به تجهیزات با پروتکل telnet می‌پردازد. جلوگیری از بروز اشتباهات فردی به کمک نظارت جامع بر تنظیمات دستگاه‌ها و داشتن Log از تغییرات صورت‌گرفته از دیگر اهداف این سیستم است. 

به گفته مهندس بهروزفر این سیستم قابلیت ذخیره تنظیمات انجام‌شده توسط هر کاربر و تعریف سطوح متفاوت دسترسی کاربران به نرم‌افزار telnet center را داراست و قابل اجرا برروی تمامی پلتفرم‌ها و مرورگرها نیز هست و مشتریان عمده آن را واحدهای پشتیبانی و نگهداری تجهیزات مخابراتی شامل می‌شوند که از پروتکل‌های ارتباطی telnet و SSH استفاده می‌کنند. همچنین سازمان‌ها و ادارات دولتی دارای واحد پشتیبانی و نگهداری تجهیزات مخابراتی و شرکت‌های ارائه دهنده ADSL و ISP نیز از مشتریان این محصول هستند. 

لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری تا بیست و دوم خردادماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

کد مطلب : 9660
https://aftana.ir/vdcc.eqoa2bqexla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی