يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
تعداد نظر۱
جالب است ۰
در نمایشگاه فناوری و نوآوری، محصولات و راهکارهایی در حوزه ذخیره‌سازی بهینه داده‌ها ارائه شد.

در نمایشگاه فناوری و نوآوری، محصولات و راهکارهایی در حوزه ذخیره‌سازی بهینه داده‌ها ارائه شد. 

به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری به ارائه راهکار جامع بهینه‌سازی سرورهای ذخیره‌سازی داده پرداختند. 

به گفته مهندس مجتبی طریحی، از اعضای تیم طراحی و اجرای این محصول، کار تحقیقات و توسعه آن به مدت چهار سال به‌طول انجامید و سپس وارد مرحله اجرا و عرضه به بازار شد و اکنون مرکز محاسبات دانشگاه صنعتی شریف نیز یک نمونه از آن را خریداری و نصب کرده است.
 
RapidStore اولین محصول داخلی در حوزه رده‌بندی است و با هزینه کمتر از نمونه های خارجی خود به بازار عرضه می‌شود و در پایگاه داده‌های بسیار بزرگی مانند بانک‌ها، ادرات و سازمان‌ها، سامانه‌های پست الکترونیکی داخلی، مراکز داده داخلی و انتقال وب سایت‌ها به داخل کشور کاربرد دارد. 

نمونه‌های خارجی این محصول با هزینه بالاتر و عدم دسترسی به پشتیبانی در بازار کشور موجودند اما سازندگان ایرانی این محصول سعی در ارتقا و بومی‌سازی روزافزون و پشتیبانی و ارائه خدمات مناسب حفظ و نگهداری آن دارند. 

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از نوزدهم تا بیست و دوم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

کد مطلب : 9663
https://aftana.ir/vdcf.vd1iw6dvmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی کیائی
سئوالات جدی در مورد سیستم عاملهای ملی:
1- چه کسانی قرار است از این سیستم عامل ملی استفاده کنند؟
2- روی شرکت پشتیبانی کننده آن تا چه حد برای پشتیبانی و ارائه Patch می توان حساب کرد؟
3- چه ابزارهای Development و برنامه نویسی برای این سیستم عامل ارائه شده است؟
4- کاربر فقط به سیستم عامل نیاز ندارد. کاربر به ابزارهایی مانند Browser ، Office ، Excel و Dowload Managerو Utilityهای مختلف نیاز دارد. برای تامین این نیازها چه اقدامی انجام شده است؟
5- از این سیستم عامل ملی کدام آنتی ویروس معتبر پشتیبانی می کند؟
6- کاربران به نرم افزارهای سازمانی مانند اتوماسیون اداری، مالی، انبار و ... دارند. کاربران برای انتخاب یک نرم افزار چه گزینه هایی دارند؟