جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود پرونده‌ای را به «تب استارتاپ در ایران» اختصاص داده‌است.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود پرونده‌ای را به «تب استارتاپ در ایران» اختصاص داده‌است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری پرونده‌ای تحت عنوان «تب استارتاپ در ایران» دارد که به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در اکوسیستم استارتاپ ایران می‌پردازد. 

انواع و اقسام همایش‌ها، میزگردها، گردهمایی‌ها، جلسات و ... از استارتاپ ویکند و استارتاپ ماشین و لین‌استارتاپ و استارتاپ گرایند گرفته تا چالش نوآورانه و جشنواره پل و همایش تجاری‌سازی ایده‌ها در کشور برگزار می‌شود که باید دید واقعاً همه اینها با چه هدفی به دنبال کارآفرینی و جذب ایده‌های نوآورانه هستند و آیا ظرفیت کارآفرینی در کشورمان تا به این حد بالاست؛ آیا این قبیل فعالیت‌ها اساساً با هدف توسعه کارآفرینی انجام می‌شوند یا همانند اغلب کشورهای در حال توسعه، تب‌وتابی هستند که می‌آیند و می‌روند و عده‌ای موج‌سوارانه بر احساسات جوانان مشغول کسب درآمد و ساختن نام‌های بزرگ و توخالی هستند. 

این پرونده پرچالش در این شماره از ماهنامه دیده‌بان فناوری شما را همراه خواهد کرد با نگاه ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نصر کشور که می‌گوید «جریان استارتاپی کشور تب‌زده است» و سعید مسگری نیز در مقاله‌ای با عنوان «چرا استارتاپ‌ها در کشور ما موفق نیستند» نگاهی دارد به موانع موفقیت استارتاپ‌ها در کشور. «استارتاپ چیست»، «اکوسیستم استارتاپی چیست و چه اهمیت‌هایی دارد»، «صنعت سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا»، «کنکاشی پیرامون دلایل اقبال گسترده به استارتاپ‌ها در ایران»، «سرمایه‌گذاری خطرپذیر در استارتاپ‌ها و تاثیر آن بر اقتصاد کلان آمریکا» و «ارزش‌گذاری برای گذشته‌ای که وجود ندارد» مطالب دیگری هستند که در این شماره انتشار یافتند. 

متن کامل این پرونده به‌همراه سایر مطالب خواندنی دیگر را می‌توانید در شماره جدید دیده‌بان فناوری ملاحظه کنید. درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید.

کد مطلب : 9952
https://aftana.ir/vdcg.n9yrak9yxpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی