يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
برندهایی که در این شبکه اجتماعی بیشترین طرفداران را دارند عبارتند از یوتیوب،‌ کوکاکولا،Starbucks، ردبول و اورئو . ۵۸ درصد از کل کاربران فیس بوک را زنان و ۴۲ درصد را مردان تشکیل می‌دهند. تعداد به روز رسانی پست‌های کاربران زن در طول یک ماه ۲۱ بار و برای کاربران مرد ۶ بار است
 همزمان با افزایش ارزش شرکت فیس بوک و رسیدن ارزش آن به ۱۰۰ میلیارد دلار،‌ این شبکه اجتماعی به بخشی از زندگی روزانه صدها میلیون انسان تبدیل شده است.

در این اینفوگراف می‌توان بخش‌هایی از وابستگی زندگی انسان‌ها به شبکه اجتماعی فیس بوک را به خوبی مشاهده کرد. بر اساس این آمار،‌ در حال حاضر ۹۰۱ میلیون نفر در سرتاسر جهان کاربر فیس بوک هستند،‌ به بیانی دیگر از هر ۷.۷۸ نفر یک‌نفر کاربر فیس بوک است.

این ۹۰۱ میلیون نفر در میان کشورهای مختلف جهان به این شکل تقسیم شده‌اند: ۲۷.۱ میلیون نفر در فیلیپین،‌۴۲ میلیون نفر در اندونزی،‌۱۵۷ میلیون نفر در آمریکا،‌۳۳.۲ میلیون نفر در مکزیک،‌۳۰.۱ میلیون نفر در بریتانیا،‌۲۳.۶ میلیون نفر در آلمان،‌۲۴.۳ میلیون نفر در فرانسه،‌۳۰.۷ میلیون نفر در ترکیه،‌۴۶.۳ میلیون نفر در برزیل و ۴۵.۸ میلیون نفر در هندوستان به عنوان کاربران فیس بوک شناخته می‌شوند.

 

برندهایی که در این شبکه اجتماعی بیشترین طرفداران را دارند عبارتند از یوتیوب،‌ کوکاکولا،Starbucks، ردبول و اورئو . ۵۸ درصد از کل کاربران فیس بوک را زنان و ۴۲ درصد را مردان تشکیل می‌دهند. تعداد به روز رسانی پست‌های کاربران زن در طول یک ماه ۲۱ بار و برای کاربران مرد ۶ بار است.

متوسط سنی کاربران این شبکه ۳۸ سال است،‌ هر یک از کاربران به صورت میانگین ۲۲۹ دوست دارند که ۲۰ درصد از آنها دوستان، ‌۱۲ درصد را اعضای خانواده، ‌۱۰ درصد را همکاران و ۹ درصد را همدانشگاهی‌ها تشکیل می‌دهند.


هر کاربر در طول یک ماه هفت دوست جدید پیدا می‌کند، ‌۸۰ درصد از درخواست‌های دوستی در فیس بوک را می‌پذیرد و هفت درصد از دوستان فیس بوکی‌اش را تا به حال از نزدیک ملاقات نکرده است.

۱۵ درصد از کاربران فیس بوک صفحه خود را به صورت روزانه به روزرسانی می‌کنند و ۲۲ درصد از آنها درباره نوشته‌های دیگران اظهار نظر می‌کنند. همچنین یک کاربر به صورت میانگین ۶ ساعت و ۳۳ دقیقه از زمان خود را در طول یک هفته در فیس بوک سپری می‌کند.
کد مطلب : 1385
https://aftana.ir/vdci.vazct1apwbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی