دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت توسن در جمع خبرنگاران از کسب استاندارد ایزو 20000 خبر داد و آن را اتفاق مهمی در حوزه نرم‌افزارهای بانکی در خاورمیانه برشمرد.
منبع : افتانا
مدیرعامل شرکت توسن در جمع خبرنگاران از کسب استاندارد ایزو ۲۰۰۰۰ خبر داد و آن را اتفاق مهمی در حوزه نرم‌افزارهای بانکی در خاورمیانه برشمرد.

به گزارش موسسه دیده‌بان آی‌تی، علی‌اکبر نامداری که به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: مجموعه توسن در ادامه تغییراتی که از سال ۹۲ در ساختار‌های خود داشت، هم‌اکنون به‌صورت گروه شرکت‌های توسن و متشکل از ۹ شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه بانکداری اسلامی حضور خواهند داشت.
 
نامداری که چندی است هدایت شرکت توسن را پس از سید ولی‌الله فاطمی بر عهده دارد به یکی دیگر از موفقیت‌های توسن اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه پس از سپری شدن چهار سال از استقرار سامانه‌ها و روال‌های مبتنی بر ITIL در شرکت توسن و تلاش جهت رسیدن به بهترین روال‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، موفق شدیم که ممیزی استاندارد ایزو ۲۰۰۰۰ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و مفتخریم که اعلام کنیم نخستین شرکت نرم‌افزاری در ایران و خاورمیانه در حوزه خدمات بانکی هستیم که توانسته‌ایم به این استاندارد دست پیدا کنیم. 

در ادامه گزارش تصویری این نشست را ملاحظه می نمایید.

کد مطلب : 8090
https://aftana.ir/vdci.3avct1auubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی