شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
شرکت امن‌پرداز با محصولات و خدمات جدید در الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارد.
شرکت امن‌پرداز با محصولات و خدمات جدید در الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارد.
 
به گزارش افتانا، عباس حسینی، مدیرعامل شرکت امن‌پرداز، که از شرکت‌های حاضر در الکامپ ۱۴۰۲ است درباره مزیت برگزاری نمایشگاه‌‌ها به افتانا چنین گفت: الکامپ، امسال  بعد از چندسال وقفه به دلیل کرونا برگزار شد و شاید برخی شرکت‌ها با این استنباط که شاید این توقف چندساله از رونق آن بکاهد و یا باز هم لغو بشود به نمایشگاه نیامدند اما فکر کنم تا کنون استقبال خوبی صورت گرفته و شاهد نمایشگاه خوبی هستیم و خوشحالیم که حضور پیدا کردیم چون اغلب مشتریان به دنبال این بودند که بیایند و تازه‌ها را ببینند. نمایشگاه‌ها جهت‌دهنده و محرک خوبی برای پیشبرد صنایع هستند و برای هر صنف و صنعتی یک فرصت خوب برای تعامل بین مشتریان و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سرویس‌ها و محصولات ایجاد می‌کند چون می‌توانند توانمندی‌های خود را بدون واسطه به مخاطبان محصول یا خدمت مربوطه معرفی کنند و اطلاعات لازم در کوتاه‌ترین زمان و سریع‌ترین روش ممکن تبادل می‌شود و تخفیف‌های نمایشگاه و طرح‌های تشویقی مرسوم در نمایشگاه ها هم بر جذابیت استفاده از این فضا می‌افزاید.
 
او در مورد تازه‌های امن‌پرداز گفت: امسال محصول کاملا جدیدی را به نمایشگاه آورده‌ایم با عنوان Padvish EDR  مخفف  Endpoint Detection and Response است که به معنای تشخیص تهدیدات امنیتی و پاسخ به آنهاست. دستکاری یا نشت داده‌ها، دلایلی هستند که سازمان‌ها را مجبور به تمرکز بر راهکار‌های جلوگیری از نفوذ می‌کنند.ا ین محصول را اواخر سال گذشته تولید کردیم و رونمایی از آن را به نمایشگاه الکامپ موکول کردیم. این نوع محصولات در واقع مکملی برای آنتی‌ویروس‌ها هستند و عموما در دنیا یا توسط شرکت‌های تولیدکننده آنتی‌ویروس تولید می‌شوند و یا شرکت‌هایی که خودشان تولیدکننده آنتی‌ویروس نیستند ولی EDR  تولید می‌کنند. از یک طرف، برای رسیدگی و بررسی چرخه کامل حیات بدافزارها داشتن امکاناتی مثل آزمایشگاه بدافزار و محصول آنتی‌ویروس کمک خوبی است و اگر کسی در این حوزه فعال باشد و این امکانات را داشته باشد نسبت به رقبا برای تولید محصول EDR شرایط بهتری دارد. از طرفی دیگر، هم از سال گذشته شرکت‌های خارجی به دنبال ارائه این محصول خود در داخل بودند و این تقاضا درم ورد پادویش هم وجود داشت و ما این محصول را که از چندسال پیش برای آن برنامه‌ریزی کرده‌بودیم سال گذشته به نتیجه رساندیم و اکنون به الکامپ آوردیم.
 
حسینی افزود: به جز اینکه محصولات قبلی را نیز با نسخه‌های جدید به الکامپ آوردیم، خدمت جدید دیگری که در الکامپ رونمایی کرده‌ایم MDR است که در رده محصولات مدیریت‌شده امنیت اطلاعات قرار می‌گیرد و در کشور بی‌رقیب است چون باید توسط تیم فنی شرکت‌ تولیدکننده‌ آن، ارائه سرویس شود و از این رو محصولات خارجی در ایران امکان ارائه آن را ندارند.
 
شرکت امن‌‌پرداز در سالن ۶ نمایشگاه الکامپ حضور دارد و میزبان مشتریان  خدمات و محصولات این شرکت است.
کد مطلب : 21027
https://aftana.ir/vdcbzgb5.rhb85piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی