شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
تحقق فلسفه‌های اعتماد صفر و دفاع در عمق

پیام‌پرداز سامان وب‌شیلد را ارائه داد

معاون مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز گفت: این شرکت در راستای فلسفه‌های اعتماد صفر و دفاع در عمق محصول سامان وب‌شیلد را توسعه و ارائه کرده است.
معاون مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز گفت: این شرکت در راستای فلسفه‌های اعتماد صفر و دفاع در عمق محصول سامان وب‌شیلد را توسعه و ارائه کرده است.
 
به گزارش افتانا، با توجه به گزارش DBIR موسسه‌ Verizon، حملات موفق به سامانه‌های تحت وب عمدتا به یکی از دو روش استفاده از پسوردهای ضعیف و لورفته و یا استفاده از آسیب‌پذیری‌های این سامانه‌ها انجام می‌شود. در حال حاضر ۸۰ درصد حملات از طریق پسوردهای ضعیف و لو رفته صورت می‌پذیرد و ۲۰ درصد حملات با استفاده از آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزارهای تحت وب انجام شده‌اند اما گزارش Verizon نشان می‌دهد این دو روش حمله مکمل یک‌دیگر هستند و با امن‌سازی نرم‌افزار در مقابل هر یک از روش‌ها حمله‌کننده‌ها تلاش می‌کنند از روش دیگر استفاده کنند.
 
مهندس اصغر نعمتی، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با افتانا گفت: شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز در راستای فلسفه‌های اعتماد صفر و دفاع در عمق، محصول سامان وب‌شیلد را توسعه و ارائه کرده است که این محصول سامانه‌های تحت وب را در مقابل هر دو نوع این حملات مقاوم می‌کند.
 
وی توضیح داد: این سامانه در لبه شبکه سازمان قرار گرفته و فقط در صورتی که کاربران فرایند احراز اصالت قوی را طی کرده باشند و بر اساس سطوح دسترسی آن‌ها اجازه دسترسی به سامانه‌های تحت وب موجود در سازمان را می‌دهد. این سامانه امکان محافظت از تمامی سامانه‌های تحت وب را داشته و امنیت را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد.
 
کد مطلب : 21036
https://aftana.ir/vdcb0gb5.rhb8fpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی