دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 13 May 2024
جالب است ۰
مدیرعامل مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از آغاز فعالیت این مجمع در روز ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با توجه به تهدیدات دشمن در جنگ نرم، همزمان با برگزاری گردهمایی، مجمع فعالان فناوری اطلاعات فعالیتهای خود را آغاز خواهد کرد.
منبع : خبرگزاری مهر
 مدیرعامل مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از آغاز فعالیت این مجمع در روز ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با توجه به تهدیدات دشمن در جنگ نرم، همزمان با برگزاری گردهمایی، مجمع فعالان فناوری اطلاعات فعالیتهای خود را آغاز خواهد کرد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)،مهدی صرامی با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در کشور پیشرفت همه جانبه‌ای داشته است، گفت: با توجه به اهمیت فوق‌العاده برای زمینه سازی جهت گسترش و حضور هدفمند و با نشاط ظرفیت‌های متعدد مردمی در فرآیند تولید محتوا و ارائه خدمات وسیع، متنوع و جذاب در این عرصه "مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی(فرا)" به عنوان یک نهاد غیردولتی تأسیس شده است.

وی ادامه داد: ایجاد تعامل بین بخش های دولتی و غیر دولتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت های فعالان با دستگاه های حاکمیتی یکی از اهداف مهم تشکیل "مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی(فرا)" است.

مدیرعامل مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: نمایش ظرفیت های فعال، متخصص، جوان و انقلابی در این حوزه برای لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، از اهداف دیگر این گردهمایی است.

صرامی با اشاره به اینکه کار مجمع با برگزاری گردهمایی مجمع فعلان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی است آغاز خواهد شد خاطر نشان کرد: این گردهمایی در روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور جمعی از فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که این مجمع دارای ماهیتی غیردولتی و برآمده از ظرفیتهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، برنامه گردهمایی با حضور فعالان مختلف این حوزه و سخنرانی چهره‌های شناخته شده و موجه این عرصه و نیز برخی مسئولین از جمله حجت‌الاسلام خاموشی و نیز معاونت رسانه‌های مجازی صدا و سیما و برخی صاحبنظران دانشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات دشمن در جنگ نرم و رشد روز افزون رسانه های دیجیتال تصریح کرد: عرصه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات بهترین فضا برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن است به همین منظور این مجمع شکل گرفت تا گامی مثبت در این راستا بردارد. 

محورهای اصلی کار مجمع و راهبردهای آن در قالب بیانیه ای در روز گردهمایی قرائت خواهد شد و فعالان این عرصه برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجمع می توانند به سایت itdm.ir مراجعه کنند.

گفتنی است پیش از این، معاونت رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری این مجمع را غیرقانونی اعلام کرده بود.
کد مطلب : 1291
https://aftana.ir/vdce.o8zbjh8wz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی