شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جالب است ۰
پیش‌بینی یک معمار راه‌حل‌های امنیتی از سال 2022

افزایش چشمگیر هک شدن به دلایل سیاسی یا اجتماعی

نیک تاسِک، معمار راه‌حل‌های امنیتی،معتقد است بر مبنای روند‌های تشخیصی از داده‌های سال جاری در سال ۲۰۲۲ افزایش قابل توجهی در هک شدن به دلایل سیاسی یا اجتماعی وجود خواهد داشت.
منبع : سایبربان
نیک تاسِک، معمار راه‌حل‌های امنیتی،معتقد است بر مبنای روند‌های تشخیصی از داده‌های سال جاری در سال ۲۰۲۲ افزایش قابل توجهی در هک شدن به دلایل سیاسی یا اجتماعی وجود خواهد داشت.  

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، نیک تاسِک (Nick Tausek)، معمار راه‌حل‌های امنیتی، پیش‌بینی می‌کند که حملات سایبری روی شرکت‌های درگیر در زمینه عدالت اجتماعی تا سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد. درنتیجه، تلاش‌ها برای اجرای حملات سایبری دو رقمی خواهند شد؛ او به سؤالات مطرح شده از سوی مجله دیجیتال (Digital Journal) پاسخ داد.

دلیل پیش‌بینی تاسِک بر مبنای روند‌های تشخیصی از داده‌های سال ۲۰۲۱ است، زیرا او اعتقاد دارد : «در این سال ما شاهد افزایش عوامل مخرب خارجی و داخلی با هدف نفوذ به شرکت‌هایی مانند «Epic» و «Twitch» به دلایل اخلاقی در مقایسه با انگیزه‌های صرفاً مالی هستیم.»

وی افزود که در سال ۲۰۲۲ افزایش قابل توجهی در هک شدن به دلایل سیاسی یا اجتماعی وجود خواهد داشت. اکثر سازمان‌ها در این موقعیت در واکنش مناسب به تهدید افشا با تمرکز بر جلوگیری از فاش شدن به جای رسیدگی به فرهنگ‌های کسب و کار مشکوک که کارکنان را فریب می‌دهند، شکست می‌خورند.

برای رسیدگی به این مسائل، احتمالاً مقررات بیشتری لازم است. تاسِک پیش‌بینی کرد که دولت ایالات متحده تلاش خواهد کرد تا این مقررات را تنظیم کند، اما موفق نخواهد شد.

به گفته کارشناسان، منطقه دیگری از مقررات نوظهور، علیه شرکت‌های رسانه اجتماعی است که باز هم با چالش‌های متعددی همراه خواهد بود. به عنوان مثال، شهادت فرانسیس هاگِن (Frances Haugen)، افشاگر فیس‌بوک قبل از کنگره در ماه اکتبر امسال، توجه ویژه به نیاز برای مقررات رسانه‌های اجتماعی را مطرح کرد.

با توجه به اندازه شبکه‌های اجتماعی، برخی اقدامات مورد نیاز است. تاسِک خاطرنشان کرد: «شرکت‌های رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک، که بخش بزرگی از ارتباطات جهان از پیام شخصی تا ترافیک تجاری را برعهده دارد، دیگر نمی‌تواند به مقررات خودش متکی باشد. این بدان معنی است که نیاز به شفافیت بیشتر در شیوه‌های اعتدال شرکت‌های رسانه اجتماعی به وضوح برای کنگره و عموم مردم مشخص شده است.»

این معمار راه‌حل‌های امنیتی استدلال کرد که سایر اقدامات دیگری شامل نیاز به بیمه شخصی لازم است که آنها تحت تأثیر دشمنان قرار نگیرند؛ مانند زمانی که فیس‌بوک تبلیغات سیاسی را به حساب‌هایی به روبل روسیه فروخت و این امر منجر به نقض انتخابات ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ شد.

با این حال، وی درخصوص اشتهای سیاسی هشدار داد: «اگرچه بخش‌های متعددی از قوانین در خانه نمایندگان و مجلس سنا پیشنهاد می‌شوند، اما این مسئله به سرعت در سال ۲۰۲۲ از بین می‌رود، زیرا ترافیک سنگین سیاسی کنگره را رسماً به سمت قرار دادن فرآیند خود در محدود کردن تاکتیک‌های بی‌نظیر سوق می‌دهد. با این وجود، واکنش عمومی می‌تواند شدیدتر و تأثیراتی مانند بی‌اعتمادی بیشتر، اطلاعات ضد واکسن و اختلافات اجتماعی به همراه داشته باشد، زیرا اطلاعات غلط و عدم پذیرش روی پلتفرم‌های محبوب‌تر اجرا می‌شوند.»
کد مطلب : 18637
https://aftana.ir/vdcefp8z.jh8vxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی