?> حمله سایبری به شرکت کشتی‌رانی CMA CGM | افتانا
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
شرکت کشتی‌رانی فرانسوی CMA CGM اعلام کرد که هدف حمله سایبری قرار گرفته و اطلاعات برخی از مشتریان به سرقت رفته است.
منبع : سایبربان
شرکت کشتی‌رانی فرانسوی CMA CGM اعلام کرد که هدف حمله سایبری قرار گرفته و اطلاعات برخی از مشتریان به سرقت رفته است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت کشتی‌رانی فرانسوی CMA CGM مورد حمله سایبری قرار گرفت. این کشتی که چندماه پیش و همچنین سال گذشته نیز هدف قرار گرفته بود که در اثر آن، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شرکت از کار افتاد؛ اما اخیراً در حمله سایبری به این شرکت، اطلاعات مشتریان به خطر افتاده است.

طبق ادعای شرکت، این حمله تأثیری بر عملکرد آنان نداشته است. این شرکت کشتی‌رانی در اطلاعیه‌ای گفت: «نشت اطلاعات شامل؛ نام و نام خانوادگی، کارفرما، موقعیت، آدرس ایمیل و شماره تلفن است. تیم‌های فناوری اطلاعات ما بلافاصله وصله‌های امنیتی را توسعه داده و نصب کرده‌اند.»

این شرکت از مشتریان خود خواست در به اشتراک نگذاشتن رمز عبور حساب یا هر اطلاعات شخصی دیگری، بررسی صحت ایمیلی که از آن‌ها می‌خواهد تا وارد پلتفرم‌های شرکت شوند و مخصوصاً درخواست بازنشانی رمز عبور دقت کنند. مشتریان باید سطح امنیتی دسترسی به‌ حساب‌های خود را تقویت کنند و مراقب هرگونه فعالیت مشکوک باشند.

شرکت CMA CGM هیچ جزییات دیگری درباره این حمله سایبری فاش نکرده است.

تقریباً یک سال پیش، شرکت فوق، مورد حمله باج‌افزاری قرار گرفت که سرورهای جانبی را تحت تأثیر قرار داده بود.

شرکت کشتیرانی CMA CGM یک شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری فرانسوی است که به بیش از ۴۲۰ بندر در سراسر جهان در پنج قاره خدمات‌رسانی می‌کند. این گروه، با پشتیبانی ناوگانی متشکل از ۵۴۵ کشتی در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۲۱ میلیون کانتینر را حمل کرد.
کد مطلب : 18640
https://aftana.ir/vdciuqaz.t1av52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی