پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز که روزهای نهم و دهم شهریورماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود با کارگاه‌ها و سخنرانی‌های متعددد همراه خواهدبود.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز که روزهای نهم و دهم شهریورماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود با کارگاه‌ها و سخنرانی‌های متعددد همراه خواهدبود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، انجمن رمز ایران در  کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز، چندین کارگاه تخصصی برپا خواهدکرد.

«آشنایی عملی با DevSecOps و راه‌اندازی یک نمونه pipeline آن در AWS» توسط علیرضا نوروزی، هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه صداوسیما و مشاور مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و مهسا لمیعیان از مرکز تحقیق و توسعه  همراه اول یکی از این کارگاه‌هاست.

کارگاه دیگر را حمید ریاضی، مصطفی درودیان و امیرحسین پورشمس از همراه اول با موضوع «نسل دوم تا نسل پنجم تلفن همراه، چالش‌ها و تهدیدات امنیتی» برگزار می‌کنند. یک کارگاه هم به موضوع «پروتكل‌هاي اجماع بلاكچين» می‌پردازند که رسول رمضانيان، هيئت علمی دانشگاه فردوسي مشهد، دانشكده علوم رياضي و  راهبر بتاي بلاكچين امن‌افزارگستر شريف آن را ارائه خواهد کرد.

«مخاطرات و ریسک‌های امنیتی در شبکه ۵G» را نیز  حسین احمدی، کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری شرکت امن‌افزارگستر شریف ارائه می‌دهد و میلاد افشار نادری نیز از «مراحل رسیدگی به رخدادهای سایبری به همراه سناریوی تحلیل بدافزار» صحبت می‌کند.

اطلاعات بیشتر جهت حضور و مشارکت در این رویداد علمی سالانه و کارگاه‌های مربوطه در نشانی iscisc۲۰۲۱.ui.ac.ir قابل دریافت است.

این کنفرانس در روزهای 9 و 10 شهریورماه 1401 در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.
کد مطلب : 19281
https://aftana.ir/vdca6un6.49noa15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی