جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
انجمن رمز ایران در روزهای ۸ و ۹ شهریورماه، بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز را به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد کرد.
اختصاصی افتانا: انجمن رمز ایران در روزهای ۸ و ۹ شهریورماه، بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز را به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، بیستمین دوره کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در روزهای ۸ و ۹ شهریور ۱۴۰۲، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد. آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه‌‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌‌های علمی و اجرایی در فرایند کاربری فناوری امنیت اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی و تأکید بر امن‌‌سازی فضای تولید و تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف این رویداد سالانه است.

با توجه به حوزه‌های نوین در کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این کنفرانس توجه ویژه‌‌ای به موضوعات امنیت سامانه‌های سایبرفیزیکی، امنیت اینترنت اشیا و امنیت و هوش مصنوعی صورت می‌گیرد.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی، با نگاه ویژه علاوه بر مقالات علمی‌-پژوهشی، از دریافت مقالات علمی-ترویجی، مروری و حاوی تجربه‌های عملی از حل مسائل کاربردی مرتبط با محورهای کنفرانس و به طور کلی در زمینه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) استقبال می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های خود را که حاوی آخرین نتایج تحقیقات علمی در یکی از محورهای کنفرانس یا سایر زمینه‌‌های مرتبط است با توجه به تاریخ‌های اعلام شده به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

مهلت ارسال مقاله‌ها در فراخوان پايیزه این کنفرانس ۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ا و زمان اعلام نتایج داوری فراخوان پاییزه ۷ اسفندماه ۱۴۰۱خواهدبود. فراخوان بعدی فصل بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر برای حضور و مشارکت در این رویداد علمی سالانه در نشانی https://iscisc2023.conf.irost.ir قابل دریافت است.

کد مطلب : 20035
https://aftana.ir/vdcjiye8.uqeytzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی