پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
جیسک گلوبال ۲۰۲۳ از ۱۴ تا ۱۶ مارس از رهبران برجسته امنیت سایبری بین‌المللی برای رسیدگی به بازار ۲ تریلیون دلاری این حوزه در مرکز تجارت جهانی دبی استقبال می‌کند.
اختصاصی افتانا: جیسک گلوبال ۲۰۲۳ از ۱۴ تا ۱۶ مارس از رهبران برجسته امنیت سایبری بین‌المللی برای رسیدگی به بازار ۲ تریلیون دلاری این حوزه در مرکز تجارت جهانی دبی استقبال می‌کند.

به گزارش افتانا، جیسک گلوبال ۲۰۲۳ (GISEC Global ۲۰۲۳) بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد امنیت سایبری خاورمیانه با ثبت رکورد بیش از ۵۰۰ برند از ۵۳ کشور جهان از روز ۱۴ تا ۱۶ مارس در مرکز تجارت جهانی دبی از بزرگ‌ترین برندهای این حوزه استقبال خواهد کرد.

یازدهمین دوره جیسک گلوبال که از ۱۴ تا ۱۶ مارس ۲۰۲۳ در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار می‌شود، میزبان بیش از ۵۰۰ برند امنیت سایبری، ۳۰۰ شرکت بزرگ امنیت اطلاعات و امنیت سایبری پیشرو و ۱۰۰۰ نفر از برترین هکرهای اخلاقی برای رسیدگی به فرصت‌ها در بازار جهانی امنیت سایبری به ارزش ۲ تریلیون دلار توسط McKinsey & Company جهان است.

جیسک گلوبال 2023

جیسک گلوبال ۲۰۲۳ که توسط مرکز تجارت جهانی دبی سازماندهی شده و توسط شورای امنیت سایبری امارات متحده عربی میزبانی می‌شود. این رویداد در پس زمینه یک اقتصاد دیجیتالی جهانی رو به رشد با اندازه ۱۱.۵ تریلیون دلار برگزار می‌شود که با سطح بی‌سابقه‌ای از تهدیدات سایبری مواجه است و پیش‌بینی می‌شود برای جهان تا سال ۲۰۲۵، ۱۰.۵ تریلیون دلار هزینه داشته باشد.

بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد امنیت سایبری خاورمیانه، یک نقطه ملاقات بی‌نظیر برای جامعه جهانی امنیت سایبری است که برندهای پیشروی صنعت و کارشناسان امنیت سایبری را در طول سه روز جلسات کنفرانس، نکات کلیدی، معرفی محصول، سمینارهای شریک، جلسات تعاملی، جلسات توجیهی گرد هم می‌آورد می کند.

غول‌های فناوری از جمله هوآوی، مایکروسافت، سیسکو، هانیول و ... در این رویداد سالانه سه روزه در کنار شرکت‌های پیشگام اطلاعاتی مانند Spire Solutions، CPX، Crowdstrike، Mandiant، Pentera، Pvotal، Port۵۳ Cloudfare، Edgio، Secureworks، Synack، Threatlocker، Votiro، Spidersilk و Waterfall حضور خواهند داشت.

دکتر محمد حامد الکویتی، رئیس شورای امنیت سایبری امارات متحده عربی بر اهمیت همکاری برای ارتقای استعدادها و ارتقای فرهنگ سایبری در دنیای پساکرونا تاکید کرد.

Hack-O-Sphere  در جیسک گلوبال 2023

رویارویی هکرها با تهدیدهای سایبری در دنیای واقعی در مراسم Hack-O-Sphere
جیسک گلوبال امسال برای اولین بار از Hack-O-Sphere، یک عرصه کاملاً همه‌جانبه با مجموعه‌ای از مسابقات سایبری زنده و هیجان‌انگیز، جلسات آموزشی گواهی شده رایگان از SANS و شورای EC و نگاهی دست اول منحصر به فرد به امنیت سایبری امارات متحده عربی رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود بیش از ۱۰۰۰ هکر اخلاقی از سراسر جهان و جامعه محلی برای مقابله با تهدیدات دنیای واقعی و یافتن راه حل برای آن‌ها در این جشنواره شرکت کنند.
کد مطلب : 20517
https://aftana.ir/vdcefn8w.jh87zi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی