چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 15 May 2024
جالب است ۰
پروتون که پنل ایمیل امن خود شناخته می‌شود، حالا اعلام کرده است که یک ابزار برای مدیریت رمز عبور طراحی و منتشر خواهد کرد.
پروتون که پنل ایمیل امن خود شناخته می‌شود، حالا اعلام کرده است که یک ابزار برای مدیریت رمز عبور طراحی و منتشر خواهد کرد.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، پروتون - که بیشتر به خاطر ارائه‌دهنده ایمیل امن خود با نام ProtonMail شناخته می‌شود، از انتشار یک ابزار مدیریت رمز عبور خبر داد.
 
مانند خدمات شرکت دیگر، که شامل VPN و سرویس ذخیره‌سازی ابری نیز می‌شود، Proton Pass بر اساس رمزگذاری سرتاسری «سخت‌گیرانه» فروخته خواهد شد.
 
در واقع، این بدان معنی است که هیچکس به جز کاربر نمی‌تواند رمز عبور خود را مشاهده کند، حتی اگر در صورت حمله بدافزار یا باج‌افزار به شرکت، خزانه آن‌ها در دست مجرمان سایبری قرار گیرد. تا زمانی که آنها کلید رمزگشایی (یعنی رمز عبور اصلی شما برای قفل کردن خزانه) را نداشته باشند، اعتبار شما باید امن بماند.
 
اندی ین، مدیر عامل شرکت در یک پست وبلاگ شرکتی که نسخه بتا را معرفی می‌کند، اهمیت رمزگذاری کامل سرتاسری را توضیح داد و توضیح داد که قطعات به‌ظاهر بی‌ضرر از اطلاعات (مانند URLهای ذخیره شده، که بسیاری از مدیران رمز عبور دیگر آن‌ها را دریافت می‌کنند.) می‌تواند برای ایجاد یک نمایه بسیار دقیق روی شما استفاده شود.
 
کاربران مادام‌العمر و Visionary Proton می‌توانند از هفته آینده از طریق ایمیل به حساب‌های ProtonMail کاربران واجد شرایط، به نسخه بتا Proton Pass دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که طرح Visionary دیگر برای مشتریان جدید در دسترس نیست.
 
ین با اشاره به اینکه مدیریت رمز عبور بسیار از جامعه کاربران پروتون درخواست شده است، اشاره کرد که Proton Pass علاوه بر رویکرد متعهد خود به رمزگذاری، ویژگی‌های فریبنده‌تری را ارائه می‌کند تا آن را به بهترین مدیر رمز عبور در دسترس تبدیل کند. با این حال، او از ارائه هرگونه جزئیات صریح خودداری کرد و گفت که همه چیز در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد زیرا شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری منتشر شود.
 
Proton Pass با اعضای تیم SimpleLogin، سرویس ایمیل ناشناس که سال گذشته با Proton ادغام شد، توسعه داده شد. یک نسخه کامل رایگان از Proton Pass وجود خواهد داشت، اما برخی از ویژگی‌ها فقط به مشتریانی که پرداخت می‌کنند محدود می‌شود. کسانی که دارای اشتراک همه‌کاره Proton Unlimited هستند، که شامل دسترسی کامل به Proton Mail، Proton VPN، Proton Drive و Proton Calendar است، همچنین Proton Pass کامل را دریافت خواهند کرد.
 
از نظر سازگاری با پلتفرم، Proton Pass به عنوان افزونه مرورگر در گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و همچنین داشتن یک برنامه موبایل اندروید و iOS در دسترس است. همچنین شامل یک احراز هویت دومرحله‌ای یکپارچه (2FA) است و از تکمیل خودکار 2FA نیز پشتیبانی می‌کند.
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 20709
https://aftana.ir/vdchwqni.23nvvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی