جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
دوازدهمین دوره اینوتکس، بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور بیش از 450 شرکت دانش‌بنیان و نوپا از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
دوازدهمین دوره اینوتکس، بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور بیش از 450 شرکت دانش‌بنیان و نوپا از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
 
به گزارش افتانا، دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس (2023)، 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 برگزار می‌شود. اینوتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شود و در طول این سال‌ها مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده است. رویکردها و محورهای مدنظر در این رویداد در سه دسته کلی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار طبقه‌بندی می‌شود.
 
پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با برگزاری این رویداد تلاش می‌کند علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند.
 
اینوتکس با ۳ هدف توسعه همکاری‌ها و ارتقای مشارکت بازیگران کلیدی زیست‌بوم فناوری و نوآوری، جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران و تولید محتوای ناب آموزشی در حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود. این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی بازیگران جدید زیست‌بوم و اتصال آنها به صنایع و بازیگران قدیمی است.
 
در دوره دوازدهم این رویداد فضا برای مشارکت بیش از 450 شرکت دانش‌بنیان و نوپا فراهم است و در بخش نمایشگاهی آن همه فعالان این زیست‌بوم اعم از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های فناوری، منتورها، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران، بروکرها، رسانه‌ها و غیره حضور دارند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اینوتکس مراجعه کنند.
کد مطلب : 20718
https://aftana.ir/vdch6qni.23nvzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی