شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
گوگل برنامه آموزشی جدیدی را برای تحلیلگران امنیت سایبری اعلام کرده است و کسانی که فارغ‌التحصیل شوند گواهینامه حرفه‌ای از گوگل دریافت خواهند کرد.
گوگل برنامه آموزشی جدیدی را برای تحلیلگران امنیت سایبری اعلام کرده است و کسانی که فارغ‌التحصیل شوند گواهینامه حرفه‌ای از گوگل دریافت خواهند کرد.
 
به گزارش افتانا به نقل از سکیوریتی ویک، دوره آموزشی جدید امنیت سایبری، بخشی از ابتکار «با گوگل رشد کن» (Grow With Google) این شرکت است. این برنامه توسط کارشناسان گوگل ساخته شده است و توسط Coursera، ارائه‌دهنده دوره‌های آنلاین میزبانی می‌شود.
 
افراد علاقه‌مند می‌توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ثبت نام کنند و پس از آن باید 49 دلار در ماه برای ادامه یادگیری بپردازند.
 
علاوه بر این، مؤسسات آموزشی مانند دانشگاه پردو، سیستم دانشگاه تگزاس، دانشگاه سیراکیوز و کالج اجتماعی ویرجینیای شمالی دوره جدید را از گوگل به دانشجویان خود ارائه خواهند داد.
 
گوگل می‌گوید هیچ تجربه مرتبطی برای این دوره لازم نیست و شرکت‌کنندگان می‌توانند با سرعت خود یاد بگیرند و کلاس‌ها به مدت ۶ ماه و در ۷ ساعت در هفته برگزار می‌شوند.
 
آموزش‌های ارائه شده توسط این غول اینترنتی برای نقش‌های مختلف تحلیلگری امنیتی سایبری از جمله SOC، امنیت اطلاعات، امنیت فناوری اطلاعات و تحلیلگری دفاع سایبری مفید است.
 
گوگل در یک پست وبلاگی که برنامه آموزشی جدید را اعلام می‌کند، توضیح داد: «گواهی امنیت سایبری گوگل به یادگیرندگان می‌آموزد که چگونه خطرات، تهدیدها و آسیب‌پذیری‌های رایج و همچنین تکنیک‌های کاهش آن‌ها را شناسایی کنند. این برنامه با ارائه تجربه عملی با ابزارهای استاندارد صنعتی از جمله پایتون، لینوکس و مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی، از جمله برنامه‌های اطلاعات امنیتی و مدیریت حادثه (SIEM) افراد را برای نقش‌های اولیه امنیت سایبری آماده می‌کند.
 
گوگل اشاره کرد که صدها هزار فرصت شغلی در زمینه امنیت سایبری در ایالات متحده وجود دارد و میانگین حقوق اولیه در این زمینه بیش از 100 هزار دلار در سال است.
 
گوگل همچنین اشاره کرد که با بیش از 150 شرکت آمریکایی که متعهد به در نظر گرفتن فارغ التحصیلان برای مشاغل پایه هستند، همکاری می‌کند. فارغ‌التحصیلان دوره امنیت سایبری به یک پلتفرم شغلی انحصاری دسترسی خواهند داشت که در آن می‌توانند برای فرصت‌های شغلی به تعداد زیادی کارفرمایان درخواست دهند.

منبع: Security Week
کد مطلب : 20749
https://aftana.ir/vdcb9zb5.rhbgapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی