جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
طبق جدیدترین آمار منتشره در وب‌سایت اسپیدتست، میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران در ماه آوریل سال ۲۰۲۳، ۱۱.۹۷ مگابیت بر ثانیه، میانگین سرعت آپلود اینترنت ثابت ۲.۲۸ مگابیت بر ثانیه و تأخیر ۳۰ میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را به ۱۴۵ از میان ۱۸۰ کشور رسانده است.

طبق جدیدترین آمار منتشره در وب‌سایت اسپیدتست، میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران در ماه آوریل سال ۲۰۲۳، ۱۱.۹۷ مگابیت بر ثانیه، میانگین سرعت آپلود اینترنت ثابت ۲.۲۸ مگابیت بر ثانیه و تأخیر ۳۰ میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را به ۱۴۵ از میان ۱۸۰ کشور رسانده است.


به گزارش افتانا، طبق آخرین آمار منتشر شده در وب‌سایت اسپیدتست، تا ماه آوریل ۲۰۲۳، میانه جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل ۴۲.۰۷ مگابیت برثانیه، میانگین جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل  ۱۰.۳۳ مگابیت بر ثانیه و تأخیر  ۲۸میلی ثانیه است. در حوزه اینترنت ثابت نیز میانه جهانی سرعت دانلود ۸۰.۱۲ مگابیت بر ثانیه، میانگین جهانی سرعت آپلود ۳۵.۱۳ مگابیت برثانیه و تأخیر ۹ میلی ثانیه است.


این درحالی است که در  ماه مارس ۲۰۲۳، میانه جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل ۴۱.۵۴ مگابیت برثانیه، میانه جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل   ۱۰.۴۲ مگابیت بر ثانیه و تأخیر  ۲۸میلی ثانیه بود. در حوزه اینترنت ثابت هم میانه جهانی سرعت دانلود ۷۹.۰۰مگابیت بر ثانیه، میانه جهانی سرعت آپلود ۳۴.۹۲ مگابیت برثانیه و تأخیر ۹ میلی ثانیه بود.

رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به قطر (۱۸۹.۹۸)، امارات متحده عربی  (۱۷۵.۳۴)، ماکائو (۱۷۱.۷۳)، کویت (۱۳۹.۰۳) و نروژ (۱۳۱.۱۶) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۲.۰۱) شیلی (۲۲۲.۴۹)، امارات متحده عربی  (۲۱۶.۷۸)، چین (۲۱۵.۸۰)، هنگ کنگ(۲۰۵.۱۹) تعلق دارد.

بر اساس اطلاعات این وب سایت، در زمان بررسی شده میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۳۵.۹۸ مگابیت بر ثانیه، میانگین سرعت آپلود اینترنت موبایل ۱۰.۹۵ مگابیت بر ثانیه و تأخیر ۲۹  میلی ثانیه است که رتبه ایران را به ۶۲ از میان ۱۳۸ کشور رسانده است.


این در حالی است که در ماه مارس ۲۰۲۳ میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۳۶.۳۳مگابیت بر ثانیه، میانه سرعت آپلود اینترنت موبایل ۱۰.۹۲ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۲۹ میلی‌ثانیه بود که رتبه ایران را به ۶۱ از میان ۱۴۰ کشور رسانده بود. بر اساس این آمار، اینترنت موبایل ایران درحال حاضر از اسپانیا  و ترکیه سریع‌تر و از  هند و اروگوئه کندتر 

در حوزه اینترنت ثابت نیز میانه سرعت دانلود در ایران ۱۱.۹۷ مگابیت بر ثانیه، میانه سرعت آپلود ۲.۲۸ مگابیت بر ثانیه و تأخیر ۳۰ میلی ثانیه است که رتبه ایران را به ۱۴۵  از میان ۱۸۰ کشور می‌رساند.

این درحالی است که در ماه مارس ۲۰۲۳، میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران ۱۱.۵۷ مگابیت بر ثانیه، میانه سرعت آپلود اینترنت ثابت ۱.۹۷ مگابیت بر ثانیه و تأخیر ۳۰  میلی ثانیه بود که رتبه ایران به ۱۴۶ از میان ۱۸۰ کشور رسانده بود. براساس این آمار، اینترنت ثابت ایران درحال حاضر از اوگاندا و الجزایر سریع تر و از تانزانیا و آنگولا کندتر است.
کد مطلب : 20835
https://aftana.ir/vdchm6ni.23nvxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی