پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
مایکروسافت اعتراف کرد که مشکلات و باگ‌های ویندوز ۱۱ به حدی رسیده است که حتی خود این شرکت هم از پس برطرف کردن آن‌ها برنمی‌آید.
مایکروسافت اعتراف کرد که مشکلات و باگ‌های ویندوز ۱۱ به حدی رسیده است که حتی خود این شرکت هم از پس برطرف کردن آن‌ها برنمی‌آید.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، مایکروسافت به تازگی اعتراف قابل توجهی کرده است و اساساً پذیرفته که راه‌حلی برای برخی از مشکلات ویندوز ۱۱ ندارد.
 
همانطور که Neowin گزارش می دهد، برخی از افرادی که از ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، باگی را پیدا کرده‌اند که از راه‌اندازی یا عملکرد صحیح منوی استارت، نوار جستجوی ویندوز و برخی از برنامه‌های پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) جلوگیری می‌کند.
 
به نظر می‌رسد که اشکالات با کلیدهای رجیستری آسیب‌دیده و داده‌های مربوط به برنامه‌های مایکروسافت آفیس و برنامه‌هایی که با نرم‌افزار آفیس و همچنین ویندوز و Outlook یکپارچه شده‌اند، همزمان است.
 
این باگ‌ها روی همه سیستم‌ها تأثیر نمی‌گذارند، اما کسانی که با آن‌ها مواجه می‌شوند ابتدا متوجه شدند که چیزی در ژانویه سال جاری درست نبوده است.
 
در صفحه وب «سلامت» مایکروسافت در رابطه با این مشکل، این غول فناوری آمریکایی اشاره می‌کند: «برنامه‌های جستجوی ویندوز و پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) ممکن است آنطور که انتظار می‌رود، کار نکنند یا ممکن است مشکلاتی در باز شدن داشته باشند.»
 
با این حال، در به‌روزرسانی اخیر راه‌حلی برای این مشکل ارائه کرده است.
 
نه تنها فقدان یک نسخه اصلاح شده قطعی ناامیدکننده است، بلکه راه حل عالی نیست زیرا مایکروسافت اعلام کرد که برای کاهش این مشکل، کاربران می‌توانند برنامه‌هایی را که با ویندوز، مایکروسافت آفیس، مایکروسافت اوت‌لوک یا Outlook Calendar ادغام می‌شوند، حذف کنند.
 
اساساً، به نظر می رسد که مایکروسافت اعتراف می کند که به اندازه ما از این مشکل گیج شده است و تنها راه برای جلوگیری از این مشکل حذف کردن این برنامه‌هاست. این راه‌حل، بسیار ضعیف است به‌خصوص اینکه مایکروسافت برنامه‌هایی را که باعث این مشکل می‌شوند، به طور دقیق اعلام نکرده است.
 
مایکروسافت ادعا می‌کند که در حال کار بر روی یک راه‌حل است و همه ما امیدواریم که این شرکت بتواند راه‌حلی را ارائه دهد که این مشکل را بدون وادار کردن کاربران به حذف برنامه‌های خاص برطرف کند. با این حال، این نگران‌کننده است که برنامه‌هایی در ویندوز ۱۱ یا حتی ویندوز ۱۰ وجود دارند که مشکلات اساسی داشته باشند و نتوان آن‌ها را به سادگی حل کرد.
 
نکته جالب توجه این است که مایکروسافت در حال کار روی ویندوز ۱۲ است، اما کاربران ترجیح می‌دهند که این شرکت فعلا نقص‌های موجود روی دو ویندوز پرکاربرد حال حاضر مایکروسافت تمرکز کند تا اشکالات آن‌ها برطرف شوند.
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 20851
https://aftana.ir/vdcfycd0.w6dxtagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی