جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 17 May 2024
جالب است ۰
آیا از عکس‌های خود بک‌آپ می‌گیرید؟

نظرسنجی‌ها می‌گویند که این کار را نمی‌کنید

یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند از عکس‌های گالری خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کنند.
یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند از عکس‌های گالری خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کنند.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، نظرسنجی جدیدی که شرکت Mixbook از عادت‌های عکاسی کاربران گوشی‌های هوشمند انجام داده است، مشخص کرده است که اکثر کاربران از عکس‌های گرفته شده با دستگاهشان نسخه بک‌آپی تهیه نمی‌کنند.
 
در حالی که هیچ کمبودی در فضای ذخیره‌سازی ابری عکس و خدمات پشتیبان‌گیری ابری وجود ندارد، سرویس پرطرفدار چاپ عکس آنلاین نشان داد که فقط ۳۵ درصد از پاسخ‌دهندگان مورد بررسی به‌طور مرتب از عکس‌های گالری دوربین خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند.
 
این گزارش همچنین نشان داد که دوره عکاسی چقدر زودگذر است. از میان افراد مورد بررسی، ۸۰ درصد گفتند که عکس‌ها یا فیلم‌هایی در گوشی خود دارند که از روزی که آن‌ها را گرفته‌اند، به آن‌ها نگاه نکرده‌اند.
 
همه ما بیشتر و بیشتر عکس و فیلم می‌گیریم. تلفن‌های دوربین با وضوح بالا و جریان ثابت ویرایشگرهای عکس و برنامه‌های ویرایش ویدیو، این کار را آسان‌تر از همیشه کرده‌اند. با این حال، رسانه‌های زیادی برای جمع‌آوری گردوغبار دیجیتالی باقی مانده است.
 
Mixbook این پدیده را «فلاشینگ» (Phlushing) می‌نامد که احتمالاً زشت‌ترین کلمه‌ای است که این هفته نوشته شده است. این عمل عکس گرفتن است، سپس آن‌ها را در حفره حافظه فرو می‌بریم، مثل اینکه این اتفاق نیفتاده است. لحظات ثبت شده در زمان و هرگز دیده نشده است. همه چیز مشکوک به نظر می‌رسد مانند زمان قبل از اینکه همه یک دوربین در جیب خود داشته باشند.
 
این داده‌ها نشان می‌دهد که کاربران به طور متوسط ۳۱۳۹ عکس و ویدیو را در تلفن‌های خود ذخیره کرده‌اند اما ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان اعتراف کردند که در سال گذشته به عکس‌های گرفته شده خود حتی نگاه هم نکرده‌اند و علی‌رغم اینکه بهترین ارائه‌دهندگان فضای ذخیره‌سازی ابری رسانه‌هایی به ارزش سال‌ها را ذخیره می‌کنند، کاربران گفتند که به ندرت به مواردی که بیش از دوازده ماه پیش گرفته شده‌اند، بازمی‌گردند. همین تعداد اعتراف کردند که از تعداد عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره شده در دستگاهشان غرق شده‌اند. شاید نادیده گرفتن مشکل ساده‌تر باشد - حداقل تا زمانی که شرکت‌هایی مانند iCloud اپل و گوگل وان برای اشتراک فضای ذخیره‌سازی تلاش کنند.
 

پس چه اتفاقی برای این همه عکس و فیلم می‌افتد؟

در ۵۰ درصد موارد اصلاً هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ۳۰ درصد دیگر آن‌ها را با خانواده و دوستان به اشتراک می‌گذارند، در حالی که ۱۷ درصد آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند. فقط ۳ درصد آن‌ها را به صورت آنلاین یا با چاپگر آن عکس را چاپ می‌کنند.
 
اما نگرانی واقعی این است که ۶۵ درصد از افراد به‌طور منظم تصاویر خود را به طور ایمن ذخیره نمی‌کنند.
 
شما با عکس‌هایی که می‌گیرید چه کار می‌کنید؟
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 20974
https://aftana.ir/vdcba9b5.rhbgzpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی