چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 1 May 2024
جالب است ۰
شبکه اجتماعی Threads با جذب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در تنها پنج روز توانست رکوردی به‌یادماندنی از خود بر جای بگذارد.
شبکه اجتماعی Threads با جذب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در تنها پنج روز توانست رکوردی به‌یادماندنی از خود بر جای بگذارد.
 
به گزارش افتانا به نقل از ورج، اپلیکیشن جدید Threads اینستاگرام تاکنون از ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است یعنی به‌طور چشمگیری سریع‌تر از ChatGPT به نقطه عطف رسیده است. چت‌بات OpenAI پس از دو ماه از این مرز عبور کرد، اما Threads که روز پنجشنبه راه‌اندازی شد، در عرض چند روز به این نقطه رسید. تعداد کاربران را می‌توان در برنامه اینستاگرام پیدا کرد که اندازه پایگاه کاربری Threads را ردیابی می‌کند.
 
Threads تقریباً بلافاصله به موفقیت اولیه رسید. این اپلیکیشن در دو ساعت اول به ۲ میلیون کاربر رسید و به‌طور پیوسته از آن به ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون و سپس ۷۰ میلیون رسید. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت روز جمعه گفت که استقبال از این برنامه بسیار فراتر از انتظارات ما بوده است.
 
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در Threads گفت که رشد این شبکه اجتماعی جدید کاملا ارگانیک بوده است.
 
نکته جالب اینجاست که کاربران این شبکه اجتماعی جدید فقط در آن ثبت نام نمی‌کنند، بلکه در آن پست هم می‌گذارند. گزارش‌ها حاکی از آن است که از زمان راه‌اندازی Threads تاکنون، بیش از ۹۵ میلیون پست و ۱۹۰ میلیون لایک در برنامه به اشتراک گذاشته شده است.
 
با این اوصاف، Threads هنوز در مراحل ابتدایی خود است و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا همان چیزی که توییتر زمانی انجام می‌داد را ارائه می‌کند یا خیر. به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، متا به‌طور خاص تلاش برای جایگزینی توییتر را هدف قرار نمی‌دهد و این شرکت قرار نیست فعالانه سیاست و اخبار سخت را در این پلتفرم تشویق کند، اما ممکن است جایی باشد که مردم برای گفتگو به آنجا می‌روند.
 
منبع: The Verge
کد مطلب : 21109
https://aftana.ir/vdccosqi.2bqsx8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی