پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
تحقیق درباره پیشنهاد عجیب وردکوین به کاربران

دریافت رمزارز در ازای اسکن قرنیه چشمان شما

ناظر داده فرانسه، شرکت وردکوین متعلق به مالک چت جی‌پی‌تی را درباره اقدامش برای جمع‌آوری اسکن قرنیه افراد مورد بررسی قرار داد.
منبع : رویترز
ناظر داده فرانسه، شرکت وردکوین متعلق به مالک چت جی‌پی‌تی را درباره اقدامش برای جمع‌آوری اسکن قرنیه افراد مورد بررسی قرار داد.
 
به گزارش افتانا، ناظر داده فرانسه دفتر شرکت «وردکوین» در پاریس را بررسی کرد. این شرکت ارز دیجیتال به سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی تعلق دارد و در روزهای اخیر تحت فشار جهانی بوده است.
 
سازمان CNIL که بر حفاظت از داده ها در فرانسه نظارت می کند در ماه جولای اعلام کرد درباره وردکوین تحقیقی انجام می‌دهد تا به بررسی موضوع قانونی بودن جمع‌آوری داده‌های بیومتریکی توسط این شرکت بپردازد.
 
سخنگوی CNIL سرانجام در بیانیه‌ای اعلام کرد که بررسی‌های مذکور در دفاتر ورد کوین انجام شد اما از اعطای جزئیات بیشتر خودداری کرد.
 
وردکوین از کاربران می‌خواهد در مقابل دریافت ID دیجیتال، اسکن قرنیه خود را در اختیارش قرار دهند. در برخی کشورها نیز این شرکت در ازای اسکن مذکور به افراد رمزارز رایگان می‌دهد. در وب سایت ورد کوین ذکر شده تاکنون ۲.۱ میلیون نفر آماده شرکت در این فرایند است که بیشتر به طور آزمایشی طی ۲ سال آینده انجام خواهد شد.
 
ورد کوین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیم وردکوین برای پاسخ دادن به سوالات درباره مقاصد پروژه و اهدافش آمادگی کامل دارد.
 
کد مطلب : 21322
https://aftana.ir/vdcj8te8.uqev8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی