پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
جدیدترین گزارش اسپیدتست از سرعت اینترنت نشان می‌دهد که سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران نسبت به ماه گذشته باز هم با افت همراه بوده است.
منبع : دیجیاتو
جدیدترین گزارش اسپیدتست از سرعت اینترنت نشان می‌دهد که سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران نسبت به ماه گذشته باز هم با افت همراه بوده است.
 
به گزارش افتانا، اسپیدتست ماهانه گزارشی را درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشورهای مختلف منتشر می‌کند و حالا طبق جدیدترین گزارش آن برای ماه آگوست ۲۰۲۳، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران کاهش یافته است.
 
در گزارش اسپیدتست برای آگوست ۲۰۲۳، میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان نسبت به گزارش قبلی افزایش یافته است. میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان از ۴۲.۳۸ مگابیت بر ثانیه قبلی به ۴۳.۲۰ مگابیت بر ثانیه رسیده. میانگین سرعت اینترنت ثابت هم از ۸۲.۵۹ مگابیت بر ثانیه، به ۸۲.۷۷ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.
 
 
طبق گزارش اسپیدتست برای ماه آگوست، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران به‌همراه رتبه کشورمان در فهرست، کاهش داشته است. سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه آگوست به ۳۱.۳۳ مگابیت بر ثانیه رسیده؛ درحالی‌که در گزارش قبلی این سرعت برابر ۳۳.۴۴ مگابیت بر ثانیه بود. با این کاهش سرعت، رتبه ایران هم 5 پله کاهش را تجربه کرده است و حالا در رتبه ۷۲ام جهان قرار دارد.
 
 
سرعت اینترنت ثابت هم در کشورمان کاهش داشته و از ۱۲.۱۱ مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی، به ۱۱.۹۲ مگابیت بر ثانیه رسیده است. در کنار کاهش سرعت، رتبه کشورمان هم چهار پله افت داشته و حالا در رتبه ۱۵۲ام جهان قرار داریم.
 
در سطح جهان سنگاپور همچنان بالاترین سرعت اینترنت ثابت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این سرعت برابر ۲۵۴.۶۵ مگابیت بر ثانیه است. رتبه‌های بعدی هم تغییری نداشته‌اند و همچنان هنگ‌کنگ و شیلی به‌ترتیب با سرعت‌های ۲۴۳.۵۹ و ۲۴۰.۴۳ مگابیت بر ثانیه در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
 
 
در بخش اینترنت موبایل هم رتبه‌های اول تا سوم تغییری نداشته‌اند و همچنان امارات متحده عربی با سرعت ۲۱۰.۸۹ مگابیت بر ثانیه در رتبه اول به‌چشم می‌خورد. در این میان نروژ، دانمارک و چین هرکدام با چندین پله صعود، در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار گرفته‌اند.
کد مطلب : 21374
https://aftana.ir/vdcgtw9x.ak9qu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی