شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
جالب است ۰
برنامه‌های کنفرانس ظرفیت هوشمندسازی که هجدهم مهرماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، مشخص شدند.  
برنامه‌های کنفرانس ظرفیت هوشمندسازی که هجدهم مهرماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، مشخص شدند.
 
به گزارش افتانا، این کنفرانس با تشریح کلی فعالیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش هوشمندسازی توسط  دکتر رضوی‌زاده، رئیس پژوهشگاه و با حضور و سخنرانی دکتر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات، دکتر انصاری، معاون وزیر ارتباطات، دکتر حاتمیان، مدیرکل بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات دکترفانی، از ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری و دکتر ادیب، رئیس کانون افتا آغاز می‌شود.
 
پس از آن پنل تخصصی کاربردها و اجرا از ساعت ۱۰تا ۱۲ظهر با مدیریت دکتر انصاری تشکیل می‌شود. مهندس داشگرپور، رئیس گروه فاوا سازمان برنامه و بودجه، دکتر مظهری، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، دکتر فانی نماینده ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری.، مهندس بابازاده، رئیس انجمن ترویج اینترنت اشیا و علوم داده، مهندس یوسف‌پور، مدیرکل راهکارهای سازمانی شرکت ایرانسل، دکتر بهنگار، رئیس کمیسیون توسعه اقتصاد دیجیتال سازمان نصر و خانم دکتر داوری، مدیرعامل اسنپ دکتر  از اعضای این پنل تخصصی هستند.
 
در نشستی دیگر توسعه فناوری و رگولاتوری بررسی می‌شود. این پنل که ساعت ۱۳/۳۰ تا ۱۵/۳۰ با مدیریت دکتر کرباسی و با حضور دکتر منکرسی ، معاون سازمان فناوری اطلاعات.، دکتر اخایی، معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، مهندس ارجمندی،  نماینده وزارت نیرو، مهندس کاویانی، دبیر و نایب رئیس سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکانیابی رادیویی، دکتر فیضی، نماینده کنسرسیوم لینک نت ( شبکه عمومی اینترنت اشیا) و دکتر یگانه، رئیس پژوهشکده ارتباطات برگزار می‌شود.
 
این کنفرانس با یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های فعال در زمینه مرتبط با کنفرانس همراه است. کنفرانس ظرفیت با موضوع «برنامه هفتم توسعه، فرصتی برای احیای هوشمند‌سازی» با همکاری کانون افتا، کانون هماهنگی فاوا و تشکل‌ها و شرکت‌های خصوصی و به همت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.
 
کد مطلب : 21441
https://aftana.ir/vdcb8ab5.rhb8apiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی