سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
بر اساس اعلام مایکروسافت، پشتیبانی از نسخه اول ویندوز ۱۱ به پایان رسیده است و کاربران باید نسخه جدید را نصب کنند.
منبع : زومیت
بر اساس اعلام مایکروسافت، پشتیبانی از نسخه اول ویندوز ۱۱ به پایان رسیده است و کاربران باید نسخه جدید را نصب کنند.
 
به گزارش افتانا، نسخه اولیه ویندوز ۱۱ آخرین به‌روزرسانی امنیتی خودش را از مایکروسافت دریافت کرد. بنابراین پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه 21H2 به آخر خط رسید. البته این تعلیق به نسخه‌های Home و Pro محدود می‌شود و نسخه‌های Enterprise ،Education ،IoT Enterprise و Enterprise Multisession تا سال آینده نیز به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.
 
مایکروسافت برای رفع نگرانی کاربرانی که به پایان مدت خدمات رسیده‌اند یا در ماه‌های آینده خواهند رسید، بخشی از به‌روزرسانی‌های امنیتی لازم را به‌طور خودکار و ماهانه روی ویندوز اعمال خواهد کرد. توضیحات کامل این موضوع در سایت مایکروسافت بیان شده است.
 
ردموندی‌ها همواره مشتریان خود را به نصب آخرین نسخه‌ی سیستم عامل، که در حال حاضر ویندوز ۱۱ 23H2 است، ترغیب می‌کنند. این نسخه که اخیراً منتشر شده است، هوش مصنوعی کوپایلت را به ویندوز اضافه می‌کند.
 
دهم اکتبر (۱۸ مهر) زمان سررسید پشتیبانی از ویندوز سرور ۲۰۱۲ و ۲۰۱۲ R2 خواهد بود. اتمام پشتیبانی شامل عدم به‌روزرسانی امنیتی و غیرامنیتی، اصلاح باگ‌ها، پشتیبانی فنی و به‌روزرسانی محتوای فنی آنلاین می‌شود. این سیستم‌های عامل، سازمانی هستند؛ بنابراین مدت پشتیبانی در ازای خرید اشتراک تمدید خواهد شد. برای انجام این کار، شرکت‌ها و سازمان‌ها باید سه سال به‌روزرسانی اضافه را خریداری کنند.
کد مطلب : 21492
https://aftana.ir/vdchikni.23nzwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی