چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 15 May 2024
جالب است ۰
نخستین رویداد جایزه ملی فناوری‌های آینده؛ نکست (Next) چهارم دی‌ماه 1402 با محورهای «هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت نسل ۴»، «اتصال‌پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» و «زیست فناوری و زیست مهندسی» برگزار می‌شود.
نخستین رویداد جایزه ملی فناوری‌های آینده؛ نکست (Next) چهارم دی‌ماه 1402 با محورهای «هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت نسل ۴»، «اتصال‌پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» و «زیست فناوری و زیست مهندسی» برگزار می‌شود.
 
به گزارش افتانا، نخستین رویداد جایزه ملی فناوری‌های آینده؛ نکست (Next)  چهارم دی‌ماه 1402 به همت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.
 
مهلت ثبت‌نام در این طرح به دلیل درخواست متقاضیان، از پایان شهریور 1402 به مدت یک‌ماه تمدید شد و تنها تا پایان مهرماه برای ثبت‌نام فرصت باقی است.
 
این رویداد ملی، سه محور «هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت نسل ۴»، «اتصال‌پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» و «زیست فناوری و زیست مهندسی» را پوشش می دهد و بر چهار حوزه مهم نوآوری، کارآفرینی، سرآمدی و توسعه تاکید دارد.
 
شرکت‌هایی که حداقل سه محصول با سطح آمادگی فناوری حداقل TRL-7 در سبد محصولات خود دارند، فروش رسمی حداقل پنج میلیارد تومان در سال منتهی به فراخوان ثبت می‌کنند و یا دارای ساختار سازمانی مدون و حداقل ۵ نیرو در بخش تحقیق و توسعه دارند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. طرح‌های شرکت کننده در این رویداد باید ویژگی‌های خاصی نظیر سطح آمادگی فناوری حداقل TRL-4، ایده‌های با عمق فناوری بالا، استفاده از فناوری‌های نوظهور و نوآورانه و همچنین وجود بازار برای محصول نهایی شرکت را داشته باشند.
 
سه طرح منتخب رویداد در هر موضوع از اول تا سوم به ترتیب «۵ میلیارد تومان جایزه و ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات»، «۳ میلیارد تومان جایزه و ۹ میلیارد تومان تسهیلات» و «۲ میلیارد جایزه و ۶ میلیارد تومان تسهیلات» دریافت می‌کنند.
 
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه رویداد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۳۱-۳۳۸۶۹۴۵۲ تماس بگیرند و پس از کسب اطلاعات کافی، امکان ثبت طرح مورد نظر تا پایان مهرماه با مراجعه به نشانی اینترنتی next.istt.ir وجود دارد.
 
کد مطلب : 21498
https://aftana.ir/vdcdjo0x.yt0fn6a22y.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی