چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 15 May 2024
جالب است ۰
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس تا 27مهرماه در مصلای امام خمینی تهران برپاست.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس تا 27مهرماه در مصلای امام خمینی تهران برپاست.
 
به گزارش افتانا، سردار قاسم رضایی،  جانشین فرمانده فراجا، در مراسم آغاز به کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس گفت: امسال بیستمین مرحله از این نمایشگاه به اجرا درآمد.  انتظامی کشور دو دهه است که این نمایشگاه را برگزار می‌کند و تجارت ارزنده‌ای از آن به دست آورده‌ایم. در این نمایشگاه بهره‌برداران بی‌واسطه به تولیدکنندگان وصل شدند و فرصتی است برای ارتباط با دیگر کشورهای جهان.
 
وی با بیان اینکه ۵۰ غرفه در این نمایشگاه مخصوص پلیس است، گفت: ما تلاش کردیم تا از ظرفیت، توان و دانش نخبگان فراجا در این نمایشگاه‌ها استفاده کنیم. پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی به دنبال بسترسازی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه ایمنی و امنیتی به جهان است. خوشبختانه امروز شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه انتظامی کشور هویت دارند و با یکدیگر در بخش‌های مختلف همکاری و تعامل دارند. ما آمادگی هرگونه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه امور مرتبط به وظایف پلیس هستیم.
 
سردار هادی درویش، رئیس بنیاد تعاون فراجا، نیز توضیحاتی را در خصوص نمایشگاه ایپاس ارائه کرد و گفت: بیش از ۲۲۰ شرکت تولیدکننده، صنعتگران و مخترعین ایرانی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. در واقع بیش از ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان ایرانی هستند. همچنین 6 شرکت خارجی به طور مستقیم و ۶۰ شرکت به نمایندگی از کشورهای خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
 
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی از روز گذشته رسما فعالیت خود را در مصلی امام خمینی (ره) آغاز کرده و تا ۲۷ مهرماه برپا خواهدبود.
 
کد مطلب : 21508
https://aftana.ir/vdcfctd0.w6dyxagiiw.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی