دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
برندگان نخستین دوره جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران و رقابت سایبری «فتح پرچم» معرفی شدند.
برندگان نخستین دوره جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران و رقابت سایبری «فتح پرچم» معرفی شدند.
 
به گزارش افتانا،مراسم اختتامیه جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت‌های سایبری فتح پرچم با معرفی برندگان این رقابت به کار خود پایان داد.
 
در این مراسم که با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از متخصصان حوزه هوش مصنوعی و امنیت سایبری برگزار شد از برترین‌های دو رویداد جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت‌های سایبری فتح پرچم تقدیر شد.
 
در رقابت جایزه سالانه هوش مصنوعی که با حضور ۶۰۰ نفر برگزار شد، تیم Blue Dopamine به سرپرستی اهورا زاهدی رتبه اول، تیم Eniace AI به سرپرستی اسماعیل محرابی رتبه دوم و تیم Deep Tooth به سرپرستی فردین آیار رتبه سوم را کسب کردند. همچنین در رقابت سایبری فتح پرچم، تیم‌های IrRaptors، Gods team و Red hack به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

ایمان کریمی، دبیر جایزه سالانه هوش مصنوعی در مراسم اختتامیه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران و اختتامیه رقابت‌های سایبری فتح پرچم، اظهار کرد: در جایزه سالانه هوش مصنوعی ۶۴ درصد افراد به صورت فردی و ٣۶ درصد به صورت تیمی ثبت نام کرده بودند که ثبت نام تیمی نشان می‌دهد یک سری هسته‌ها در حال جوانه زدن است. ٨٣ درصد از شرکت‌کنندگان این مسابقه متولدین دهه ۶٠ و ٧٠ بودند و ١٢ درصد شرکت‌کنندگان متولدین دهه ٨٠ بودند و حتی شرکت‌کننده ١٣ ساله هم داشتیم. ٧ درصد مشارکت‌کنندگان نیز دانش‌آموز بودند. از تهران ۵۵ درصد و از اصفهان ۱۱ درصد در مسابقه شرکت کرده بودند. همچنین ١۶ درصد افراد از جامعه نخبگانی بود که نویدبخش بود.

در این رویداد همچنین از پوستر المپیک فناوری پارک فناوری پردیس رونمایی شد. المپیک فناوری در پنج حوزه فناورانه هوش مصنوعی، امنیت سایبری، برنامه‌نویسی، رباتیک و پهپاد با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و به میزبانی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
کد مطلب : 21617
https://aftana.ir/vdcgu39x.ak9qq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی