جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
واتس‌اپ قرار است ویژگی‌های جذابی مانند مخفی کردن چت‌ها و ویس‌چت را به این پیام‌رسان محبوب اضافه کند.
منبع : WABetaInfo
واتس‌اپ قرار است ویژگی‌های جذابی مانند مخفی کردن چت‌ها و ویس‌چت را به این پیام‌رسان محبوب اضافه کند.
 
به گزارش افتانا، واتس‌اپ توجه ویژه‌ای به امنیت و حریم خصوصی دارد و این برنامه به‌طور منظم با امکانات امنیتی جدید و بهبود ویژگی‌های موجود به‌روز می‌شود. در جدیدترین نسخه بتای پیام‌رسان محبوب، شاهد ویژگی جذابی هستیم با استفاده از آن می‌توان گفت‌وگوهای مورد نظر را مخفی کرد.
 
وقتی چت‌ها در واتس‌اپ قفل هستند، می‌توان ازطریق Locked Chats در بالای صندوق ورودی چت به آن پوشه دسترسی داشت، اما شاید بخواهید گفت‌وگوی مورد نظرتان را پنهان کنید. نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۲۴٫۲۰ واتس‌اپ بتا برای اندروید، ویژگی جدیدی را دراختیار برخی کاربران قرار داده که به آن‌ها اجازه می‌دهد چت‌های قفل‌شده را به‌طور کامل پنهان و با کد مخفی از آن محافظت کنند.
 
گزینه مخفی‌سازی چت‌ها اخیراً به بخش تنظیمات چت‌های قفل‌شده اضافه شده است. هنگامی‌ که هر دو ویژگی مذکور فعال باشد، پوشه‌ی چت‌های قفل‌شده از صندوق ورودی شما ناپدید خواهند شد و برای دسترسی باید کد مخفی را در نوار جست‌وجوی برگه‌ی چت وارد کنید. اگر فقط پوشه‌ی چت‌های قفل را پنهان کرده‌اید، باید پین دستگاه را در نوار جست‌وجو تایپ کنید.
 
افرادی که از نسخه استاندارد واتس‌اپ استفاده می‌کنند باید کمی منتظر بمانند تا ویژگی مخفی‌سازی چت‌های قفل‌شده از حالت آزمایشی به نسخه‌ی پایدار راه پیدا کند.
 
اگر از نسخه بتای واتس‌اپ استفاده می‌کنید با دانلود و نصب آپدیت جدید این برنامه از فروشگاه گوگل‌پلی، ویژگی مخفی‌سازی چت‌ها روی گوشی اندروید شما دردسترس خواهد بود.
 
شرکت متا همچنین اعلام کرد واتس‌اپ ویژگی جدید چت صوتی مشابه دیسکورد را برای گروه‌های بزرگ ارائه می‌دهد. این قابلیت طوری طراحی شده است که نسبت‌ به تماس گروهی معمولی، تداخل کمتری ایجاد می‌کند. ویس چت با حباب‌ درون گفت‌وگوها شروع می‌شوند که باید روی آن ضربه بزنید.
 
چت صوتی جدید واتس‌اپ به شما اجازه می‌دهد با هرکسی که در گروه حضور دارد درمورد موضوعات مختلف صحبت کنید. با ضربه‌زدن روی کنترل‌های تماس در بالای صفحه‌ی چت، می‌توان به ابزارهایی مثل بی‌صدا کردن، قطع تماس یا ارسال پیام بدون نیاز به ترک چت صوتی دسترسی داشت.
 
چت‌ صوتی در واتس‌اپ اساساً مثل ویژگی‌های مشابه تلگرام، دیسکورد و اسلک عمل می‌کند؛ زیرا به گروه‌ها اجازه می‌دهد ازطریق چت گفتاری با یکدیگر صحبت کنند. راه‌اندازی این ویژگی چندان غافلگیرکننده نبود زیرا ما‌ه آگوست گزارش‌هایی درمورد آزمایش نسخه‌ی بتای چت صوتی این پیام‌رسان منتشر شد.
 
واتس‌اپ طی ماه‌های گذشته ویژگی‌های مختلفی اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به جست‌وجوی پیام براساس تاریخ و ویرایش پیام در کانال‌ها اشاره کرد. باید دید این پیام‌رسان محبوب در آینده چه امکانات دیگری دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
کد مطلب : 21636
https://aftana.ir/vdch--ni.23nzxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی