دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
هکرها موفق شده‌اند با دسترسی به سرورهای National Amusements (شرکت مادر CBS و پارامونت) به اطلاعات مالی بیش‌ از ۸۰ هزار نفر دسترسی یافته‌اند.
منبع : Maine
هکرها موفق شده‌اند با دسترسی به سرورهای National Amusements (شرکت مادر CBS و پارامونت) به اطلاعات مالی بیش‌ از ۸۰ هزار نفر دسترسی یافته‌اند.
 
به گزارش افتانا، National Amusements شرکت مادر CBS و Paramount اعلام کرد حمله سایبری اطلاعات ۸۲٬۱۲۸ نفر را تحت‌تأثیر قرار داده است. شرکت مذکور به‌طور عمومی خارج از اظهارنامه قانونی، نظری ارائه نداده است و نمی‌دانیم داده‌های مشتریان این شرکت نیز به‌سرفت رفته یا فقط اطلاعات کارمندانش هک شده‌ است.
 
هک National Amusements بیش‌از یک‌ سال قبل از ۱۳ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۲ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲) رخ داده و ۸۲٬۱۲۸ نفر را تحت‌تأثیر قرار داده است. معاون ارشد منابع انسانی شرکت مذکور می‌گوید بیشتر اطلاعات هک‌شده به داده‌های داخلی کارکنانش مربوط می‌شود و طبق اسناد موجود، این خبر در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲)، یعنی ۳۷۲ روز پس‌ از مشکل امنیتی به مشتریان اعلام شد.
 
در بخشی از اطلاعیه‌ی ارسالی National Amusements به مشتریان این شرکت آمده است: «در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲، فعالیت مشکوکی در شبکه‌ی رایانه‌ای شناسایی کردیم و بلافاصله اقداماتی را برای ایمن‌سازی شبکه و به‌حداقل رساندن هرگونه اختلال در عملیات انجام دادیم.»
 
ظاهراً هکرها به اطلاعات مالی National Amusements ازجمله شماره‌ حساب یا شمارت کارت اعتباری، کدهای امنیتی، کد دسترسی و رمزعبور یا پین‌کد حساب‌ها دسترسی یافته‌اند. این شرکت اعلام کرده است به قربانیانی که تحت‌تأثیر حمله‌ی سایبری قرار گرفته‌اند، ۱۲ ماه خدمات نظارت بر اعتبار ارائه می‌دهد.
 
پیشنهاد می‌کنیم درصورت تمایل سری به مقاله‌ی هک کردن چیست و هکر کیست بزنید تا با این اصطلاح و فعالیت‌های هکرها بیشتر آشنا شوید.
کد مطلب : 21784
https://aftana.ir/vdcbazb5.rhb8wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی