دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری شانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (Iran FiNEX2024) فروردین‌ماه سال 1403 برگزار خواهدشد.
با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری شانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (Iran FiNEX2024) فروردین‌ماه سال 1403 برگزار خواهدشد.
 

به گزارش افتانا، محمدرضا کاشفی نیشابوری، معاون توسعه مدیریت و جذب منابع انسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، ضمن اشاره به رشد روز‌افزون شرکت‌های دانش‌بنیان پذیرفته شده در بازار سرمایه، بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان پذیرفته شده در بازار سرمایه به بیش از 100 شرکت رسیده و همچنین شاهد استقبال بی‌نظیر مخاطبان از خدمات حوزه فناوری‌های مالی و موضوعات زیرساختی مانند ضمانت اعتباری و ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود هستیم، اطلاع‌رسانی و ارائه این دستاوردها، به مخاطبان، امری اجتناب‌ناپذیر است. در همین راستا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با بررسی نمایشگاه‏‌های تخصصی مرتبط با حوزه‌‏های مالی، تصمیم به مشارکت حداکثری در نمایشگاه صنعت مالی سال 1403 جهت ارائه دستاوردهای خود در حوزه تامین مالی گرفت.
 
کاشفی، نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (Iran FiNEX2024) را به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مالی منطقه خاورمیانه برشمرد و ادامه داد: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور است و می‌تواند محل مناسبی برای تعامل با سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل «بازار پول»، «بازار بیمه» و «بازار سرمایه» برای فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور باشد.
 
معاون توسعه مدیریت و جذب منابع انسانی به تشریح اقدامات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در شانزدهمین  نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) پرداخت و بیان کرد: اختصاص یک سالن مجزا به‌عنوان سالن فناوری‏‌ها و نوآوری‏‌های صنعت مالی برای بازیگران اصلی حوزه تامین مالی زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور ازجمله اقداماتی است که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان مدنظر قرار داده است همچنین علاوه بر این، «برگزاری نشست‏‌ها و کارگاه‌‏های تخصصی با حضور اساتید و خبرگان با موضوعات مربوط به دغدغه‏‌ها و مسائل حوزه‏‌های مختلف مالی» از دیگر برنامه‌های مدنظر معاونت علمی در این رویداد است که امیدواریم موجب پیشرفت و تحولات ارزنده در حوزه صنعت مالی شود.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور، نخستین نمایشگاه سال جدید خواهد بود، تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه در اواخر فروردین‌ماه سال 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برنامه‌ریزی شده است.
 
کد مطلب : 21934
https://aftana.ir/vdci53ar.t1azp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی