دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
در نشست کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی

«نظام سرگرمی، بازی و غنابخشی به اوقات فراغت» بررسی شد

در نشست کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی، سند «نظام سرگرمی، بازی و غنابخشی به اوقات فراغت» بررسی شد.
در نشست کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی، سند «نظام سرگرمی، بازی و غنابخشی به اوقات فراغت» بررسی شد.
 
‎به گزارش افتانا، نشست کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی به ریاست آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی با موضوع بررسی چارچوب سند «نظام سرگرمی، بازی و غنابخشی به اوقات فراغت» در فضای مجازی به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
‎این نشست که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و دکتر کلانتری، معاون وزیر علوم برگزار شد، رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اقدامات فرهنگی و محتوایی این بنیاد را در حوزه بازی‌ها تشریح کرد و گزارشی در مورد میزان استقبال کاربران ایرانی از بازی‌های ایرانی، موضوعات مورد علاقه کاربران ایرانی، تاثیر پویانمایی بر ساخت بازی‌های رایانه‌ای، اقدامات انجام شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و در نهایت توضیحاتی در مورد رویداد ملی «بازی‌آرا» ارائه کرد.
 
در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فرصت‌ها و تهدیدات حوزه بازی‌های رایانه‌ا،ی چارچوب سند «نظام سرگرمی، بازی و غنابخشی به اوقات فراغت» مورد بررسی قرار گرفت. آقامیری در این نشست، ضمن تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای ایرانی، گفت: مرکز ملی فضای مجازی آمادگی کامل دارد تا در زمینه حمایت از تولیدات بومی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، در زمینه سیاست‌گذاری‌های مورد نیاز اقدام کند. ‎
 
وزیر ارشاد نیز در این نشست طی سخنانی گفت: با توجه به اشرافی که نسبت به وضعیت موجود داریم به این برآورد رسیده‌ایم که حوزه بازی‌های رایانه‌ای حتما برای ما فرصت مغتنمی است و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.
 
کد مطلب : 22051
https://aftana.ir/vdcjvye8.uqe8izsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی