سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
استاندارد ملی «امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی- سامانه‌ مدیریت امنیت اطلاعات- الزامات» در کمیته ملی فناوری اطلاعات تدوین شد.
استاندارد ملی «امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی- سامانه‌ مدیریت امنیت اطلاعات- الزامات» در کمیته ملی فناوری اطلاعات تدوین شد.
 
به گزارش افتانا، بنابر اعلام دفتر تدوین استانداردهای ملی، استاندارد ملی امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی تدوین شد. این استاندارد در راستای استانداردسازی حوزه فناوری اطلاعات و با هدف تعیین الزاماتی برای استقرار، پیاده‌سازی، نگهداری و بهبود مستمر سامانه‌ مدیریت امنیت اطلاعات در بافت ‌سازمان‌ها با مشارکت سازمان فناوری اطلاعات، پلیس فتا، مرکز مدیریت افتا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بانک مرکزی، پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگستان زبان و ادب فارسی و سایر متخصصان و صاحب‌نظران ذی‌ربط در کمیته ملی ۷۳۴ فناوری اطلاعات به تصویب رسید.
 
استاندارد ملی امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی، عمومی بوده و در تمامی سازمان‌ها، صرف‌نظر از نوع، اندازه و ماهیت آنها کاربرد دارد که الزامات ارزیابی و برطرف‌سازی مخاطرات امنیت اطلاعات متناسب با نیازهای سازمان‌ها را شامل می‌شود.
 
نسخه این استاندارد ملی با شماره ایران-ایزو-آی‌ای‌سی ۲۷۰۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی standard.inso.gov.ir برای بهره‌برداری کاربران و صاحب‌نظران در دسترس است.
 
کد مطلب : 22131
https://aftana.ir/vdcizzar.t1arp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی