چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 1 May 2024
جالب است ۰
نمایشگاه بانکداری اسلامی پس از دو روز برپایی خاتمه یافت

شرکت توسن و رونمایی از کتاب جهانی شدن و نظام مالیه اسلامی

شرکت توسن در روز دوم برگزاری نمایشگاه جنبی این همایش، با حضور دکتر "میر طهماسب مظاهری"، دکتر "فرهاد نیلی"، رييس پژوهشكده پولي و بانكي كشور و دکتر "ولی الله فاطمی" مدیر عامل شرکت توسن، از کتاب "جهانی شدن و نظام مالیه اسلامی" رونمایی کردند.

شرکت "توسعه سامانه های نر م افزاری نگین" (توسن)، در ششمین نمایشگاه بانکداری اسلامی که با حضور بیش از ۲۵ شرکت تولیدی، خدمات فنی- مهندسی، مشاوره ای و بانک ها به مدت دو روز برگزار شد، حضور داشت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت توسن در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور در ششمین نمایشگاه جنبی بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی که در موسسه عالی بانکداری ایران برگزار شد، حضور داشته و به معرفی محصولات و همچنین تعامل هر چه بیشتر با مشتریان و همکاران تجاری خود پرداخت. 

براساس این گزارش، شرکت توسن در روز دوم برگزاری نمایشگاه جنبی این همایش، با حضور دکتر "میر طهماسب مظاهری"، دکتر "فرهاد نیلی"، رييس پژوهشكده پولي و بانكي كشور و دکتر "ولی الله فاطمی" مدیر عامل شرکت توسن، از کتاب "جهانی شدن و نظام مالیه اسلامی" رونمایی کردند. 

در مراسم رونمایی این کتاب دکتر نیلی گردآوری این کتاب توسط شرکت توسن را شایسته تقدیر دانست و گفت: بانکداری اسلامی بسیار عمیق و گسترده است. اما متاسفانه تا به حال چندان به آن پرداخته نشده است، از این رو تهیه و ترجمه چنین آثاری آن هم از نویسندگانی چون دکتر میرآخور که در این زمینه دانش وسیعی دارند اما متاسفانه تا به حال کتب زیادی از وی در کشور ترجمه نشده است، بسیار ارزنده و قابل ستایش است.

دکتر مظاهری نیز با تشکر از مجموعه توسن که انجام چنین فعالیت فرهنگی را میسر ساخته است، گفت: امیدوارم این گونه اقدامات و تلاش های فکری و علمی ادامه یابد و سایر اندیشمندان و متفکران بتوانند ضمن حل مشکلات و خلاء های موجود، آینده ای روشن را برای نظام مالی و بانکداری اسلامی مهیا نمایند.

کتاب "جهانی شدن و نظام مالیه اسلامی" به قلم دکتر "عباس میرآخور"، دکتر "حسن عسگری" و دکتر "ضمیر اقبال" نگاشته و به همت موسسه عالی مدیریت دانش و با همکاری شرکت توسن گردآوری و منتشر شده است.
گفتنی است شرکت توسن در طول برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی و به منظور حمایت از تعدادی از همکاران تجاری خود، فضایی را در غرفه این شرکت به منظور معرفی محصولات و خدمات این شرکا درنظر گرفته بود.

کد مطلب : 3035
https://aftana.ir/vdcc.1q1a2bqxpla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی