دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جالب است ۰
محصولاتی که در شش سال قبل، جدیدترین نسخه های آنها به سرقت رفته اند، عبارتند از Norton Corporate Edition, Norton Internet Security, Norton System Works و PCAnywhere
دو هفته قبل شرکت سیمانتک اعلام کرد که بخش هایی از برنامه (Code) دو محصول نرم  افزاری قدیمی این شرکت از طریق حمله و نفوذ به سرورهای دولتی و نظامی کشور هند، به سرقت رفته اند. ولی اکنون این شرکت، با انتشار اطلاعیه‏ای داستان این سرقت را عوض کرده و اذعان می کند که سرورهای خود سیمانتک شش سال قبل مورد نفوذ قرار گرفته و برنامه چندین محصول به روز شرکت در آن زمان به سرقت رفته است. 

محصولاتی که در شش سال قبل، جدیدترین نسخه های آنها به سرقت رفته اند، عبارتند از Norton Corporate Edition, Norton Internet Security, Norton System Works و PCAnywhere.

دلیل اینکه پس از گذشت این همه سال، اکنون افراد و گروه هایی به فکر انتشار برنامه این نرم افزارهای کهنه شده افتاده اند، مشخص نیست. در حال حاضر فردی که خود را با نام مستعار Yama Tough به عنوان سخنگوی گروه نفوذگران Lords Of Dhamaraja معرفی می کند، مدعی شده است که به زودی برنامه کامل محصول Norton Corporate Edition را بر روی اینترنت منتشر خواهد کرد ولی قبل از آن، این برنامه را در اختیار نفوذگران مختلفی قرار داده است تا آنان نقاط ضعف جدید و ناشناخته ای در این نرم افزار پیدا کنند تا همزمان با انتشار برنامه، جزئیات سوءاستفاده از نقاط ضعف کشف شده نیز منتشر شود. 

طبیعی است کاربرانی که از جدیدترین نسخه های نرم افزارهای به سرقت رفته استفاده می کنند، در معرض خطر قرار ندارند.
کد مطلب : 325
https://aftana.ir/vdcd2k0s6yt0x.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی