يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
براساس اعلام اف بی آی

جابز پرونده امنیتی داشته است

یکی از دوستان قدیمی جابز که با او هم دانشگاهی هم بود، انتقادات زیادی از جابز کرده و او را فردی گول زننده که چندان صادق نیست، توصیف کرده است
پرونده ی محرمانه ی "اف بی ای" در مورد بنیانگذار فقید اپل در فضا مجازی منتشر شده است.

به گزارش افتانا از  روزگار نو، بر اساس این پرونده ی "اف بی ای"، دوستان استیو جابز او را متهم به مصرف مواد مخدر، دروغگویی و عدم موفقیت در حمایت از خانواده اش کرده اند.

این پرونده ی ۱۹۱ صفحه ای توسط "اف بی ای" و در جریان بررسی اعطای پستی مهم در کاخ سفید در سال ۱۹۹۱ تهیه شده است.

پرونده ی استیو جابز در "اف بی ای" بر اساس گفتگوها با دوستان و همکارانش است.

جرج بوس در سال ۹۱ به دنبال انتخاب جابز به عنوان رئیس شورای صادرات بود.


صفحه ای از پرونده ی FBI


یکی از دوستان قدیمی جابز که با او هم دانشگاهی هم بود، انتقادات زیادی از جابز کرده و او را فردی گول زننده که چندان صادق نیست، توصیف کرده است.

در این گزارش که نام برخی از افراد و جزئیات حذف شده ،آمده است: او گفت که آقای جابز حقیقت را به گونه ای دیگر جلوه می دهد و واقعیت را تحریف می کند تا به اهداف خود برسد.

وی همچنین متهم به سوء استفاده از قدرت هم شده است.

در ادامه ی این گزارش آمده است: منشی اقای جابز به مامور ویژه اطلاع داد که جابز به مدت سه هفته به یک درخوسات مصاحبه پاسخ نداده بود.

در یک فرم، جابز نوشته بود که تا به حال مواد مخدر غیرقانونی در ۵ سال گذشته مصرف نکرده و نفروخته است.

بر اساس این گزارش "اف بی ای"، چندین نفر در خصوص مصرف مواد مخدر توسط جابز اظهار نظر کرده اند.

در گزارش "اف بی ای" در مورد بنیانگذار اپل آمده است: انها همچنین گفتند که در گذشته، جابز از خانوده اش و مادر فرزندش حمایت نمی کرده است اما اخیرا حمایت می کند.

یکی از هم دانشگاهی های سابق جابز و کارمند سابقش گفته است که جابز در اواخر دهه ی ۱۹۶۰ و اویل دهه ۱۹۷۰ مواد مخدر غیرقانونی استعمال کرده است.

"اف بی ای" نوشته است: اشنایان وی اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه ندادند و از احتمال استعمال مواد مخدر توسط جابز در زمان کنونی بی خبر بودند.

در قسمتی دیگر از این گزارش به تهدید جابز اشاره شده است: یک شخص ناشناس با ....اپل تماس گرفت و گفت که بمبی در خانه ی .. و ...کارگذاشته شده است و باید در ازای ان یک میلیون دلار پول پرداخت شود. این مرد ناشناس گفت که بمب چهارمی هم در محلی دیگر کار گذاشته شده است و اگر پلیس از این موضوع مطلع شود منفجر می شود.

بر اساس این گزارش، ظاهرا استیو جابز نسبت به این تهدید بی خیال بوده است. وی به درخواست های این فرد ناشناس پاسخی نداده و این تهدید را غیر واقعی می دانسته است.

جابز در سال ۱۹۹۱ با لارن پاول طی یک مراسم بودایی ازدواج کرد.
کد مطلب : 390
https://aftana.ir/vdcfixdmaw6d1.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی