پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
Adobe اصلاحیه هایی را برای چند نقص امنیتی عرضه كرده است كه منجر به ایجاد اختلال در كار برنامه شده و به مهاجم اجازه می دهند كه كنترل سیستم را در اختیار بگیرد.
 Adobe اصلاحیه هایی را برای چند نقص امنیتی عرضه كرده است كه منجر به ایجاد اختلال در كار برنامه شده و به مهاجم اجازه می دهند كه كنترل سیستم را در اختیار بگیرد.

نرم افزار PDF Reader/Acrobat شركت Adobe دارای چندین آسیب‌پذیری امنیتی است كه كاربران را در معرض حملات هكرهای خطرناك قرار می­دهد.

به گزارش افتانا، Adobe در یك بولتن امنیتی حاوی اصلاحیه‌هایی برای كاربران ویندوز، Mac OS X و لینوكس، در مورد چند آسیب‌پذیری هشدار داد.

به گفته این شركت، این به‌روزرسانی­ها آسیب‌پذیری­هایی را در این نرم‌افزار برطرف می­كنند كه می‌توانند منجر به ایجاد اختلال در كار برنامه شده و به مهاجم اجازه دهند كه كنترل سیستم آسیب‌پذیر را در اختیار بگیرد.

جزئیات فنی این آسیب‌پذیری­ها در دسترس نیستند.

مختصری از بولتن امنیتی Adobe به شرح زیر است:

- این به روز رسانی­ها یك سرریز عدد صحیح را در مدیریت True Type Font (TTF) برطرف می­نماید كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۴).

- این به روز رسانی­ها یك تخریب حافظه را در مدیریت جاوا اسكریپت برطرف می­كند كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۵).

- این به روز رسانی­ها یك عبور از محدودیت­های امنیتی از طریق نصب كننده Adobe Reader را برطرف می­نماید كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۶).

- این به روز رسانی­ها یك تخریب حافظه را در JavaScript API برطرف می­كند كه می­تواند منجر به اجرای كد گردد (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۷) (فقط سیستم­های مكینتاش و لینوكس).

به روز رسانی­های Adobe Reader X (۱۰.۱.۳) و Adobe Acrobat X (۱۰.۱.۳) همچنین شامل ترمیم‌هایی برای حفره‌های امنیتی در نرم‌افزار Flash Player نیز می­باشد.
کد مطلب : 846
https://aftana.ir/vdcbu0bwprhba.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی