مدیر خدمات فنی و مهندسی صنایع ارتباطی آوا از ایجاد آزمایشگاههای مجهز در راستای افزایش توانمندی پاسخگویی به مشتری در این شرکت خبر داد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، به گفته مهندس بهروش حصاری، مدیر خدمات فنی و مهندسی صنایع ارتباطی آوا، این شرکت برای تمامی نیازمندیهای ارتباطی مطمئن و امن با شرکتها، سازمانها و اپراتورها، سبد محصولات خود را آماده کرده و همکاری گستردهای با مشتریان خود جهت ایجاد تغییرات و مشتریپسندسازی سرویسهای موردنیاز آنها حتی پس از بهرهبرداری از سیستمهای خریداریشده دارد که این یک وجه تمایز دیگر این شرکت با شرکتهای رقیب خارجی است.
وی گفت: بر اساس رسالت شرکت و جایگاهی که برای مشتری در این شرکت تعریف شدهاست بر این باور هستیم که برای ارائه محصول باکیفیت ایرانی با توجه به پیچیدگیها و تغییرات سریع در دنیای IT علاوهبر پشتیبانی فنی و تخصص درباره پیادهسازی و بهرهبرداری بهینه و امن از محصولات این شرکت توسط مشتریان، جایگاه خود را در کنار آنها حفظ کنیم و همواره به عنوان مشاور و امین، خود را مسئول در حل موضوعات در زمینه مواجهه با چالشهای احتمالی پیرامونی نیز میدانیم.
وی ادامه داد: در این راستا برای مشتریان پیشنهاد توافقات پشتیبانی با سطوح تعهدی مختلف (SLA) و ابزار و نیازمندیهای استاندارد را برای توانمندی به انجام این تعهدات مهیا کردیم که از آن جمله میتوان به سیستم تیکتینگ با امکان نظارت مشتری، سیستم CRM اختصاصی پشتیبانی فنی، مرکز تماس ۴۳۳۱۴ با امکان بیش از ۶۰ تماس همزمان با اپراتورهای آموزشدیده و با قابلیت پاسخدهی انسانی و ماشینی میتوان اشاره کرد.
وی در این باره توضیح داد: در دنیا ارائه خدمات فنی و مهندسی استاندارد تعریف شدهاست و ما بهعنوان یک شرکت ایرانی معتبر کاملاً از این استاندارد پیروی میکنیم و صنایع ارتباطی آوا بهمنظور تسریع، مستندسازی و پیگیری خدمات پشتیبانی و فنی از سیستم تیکتینگ حرفهای و خاص خود را جهت خدمترسانی به مشتریان خود راهاندازی کردهاست که هدف از ایجاد این سامانه بهبود خدمات ارائهشده و بهدنبال آن افزایش رضایتمندی مشتریان است.
حصاری بیان کرد: همچنین اخیراً تعریف و راهاندازی گروه پیگیری فنی متخصص، سامانه چندرسانهای ایمیلی و فکس برای ارتباط با مرکز تماس و سامانه پرسشوپاسخ و رضایتمندیسنجی را نیز پیادهسازی کردهاند که به اطلاع مشتریان خواهند رساند.
وی با بیان اینکه شرکت صنایع ارتباطی آوا با بیش از پانزده سال تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از صنایع دانشبنیان کشور و پیشگام در زمینه فناوریهای نوین مخابراتی است، اظهار کرد: این شرکت برای نخستینبار در ایران، از سال ۱۳۷۹، طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنیبر شبکه را بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان NGN و IMS آغاز کرد و با بهرهگیری از توان بخشهای مختلف تحقیق و توسعه خود در سال ۱۳۹۴ با طراحی و تولید بومی گوشیهای تلفن مبتنیبر شبکه صوتی و تصویری، چرخه تولید تجهیزات مخابراتی نسل جدید را بهصورت ساخت داخل کامل کرد.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه راهکارهای جدید این شرکت برای شبکه مخابرات عمومی مبتنیبر ساختار IMS طراحی شدهاست که قابلیت پیادهسازی در سیستمهای دارای پراکندگی جغرافیایی و مدیریت یکپارچه شبکه را فراهم میآورد، اظهار کرد: با استفاده از این تکنولوژی ارتباط با شبکه مخابرات عمومی، مدیریت جریان تماس و ارتباط با شبکه خصوصی در مکانهای جغرافیایی متعدد و پراکنده، ارائه سرویسهای متنوع و چند رسانهای، همسویی با گرایش روز مخابرات جهانی و پیادهسازی سیاستهای مشتریمداری امکانپذیر میشود.
حصاری افزود: ما برای نیازمندیهای ارتباطی مشتریان به آنها راهحلهایی ارائه میدهیم که گاه در این راهحلها تجهیزات و سیستمهایی غیر از محصولات تولیدی شرکت است لذا دانش لازم را در این بخشها برای تمام کارشناسانی که در شرکت کار میکنند خصوصاً واحد فنی و مهندسی ایجاد کردیم و آموزش مستمر را همواره در برنامه داریم .
مدیر خدمات فنی و مهندسی صنایع ارتباطی آوا با بیان اینکه در زمینه NGN بهطور کامل سبد محصولات تولیدی این شرکت تقاضاهای موجود را پاسخگو بوده و شرکتهای استفادهکننده این تجهیزات همچون مخابرات نیز به استفاده از محصولات بومی و صنایع داخلی رو آوردهاند، تصریح کرد: در مورد IMS بهصورت اختصاصی روی این موضوع متمرکز شدهایم و طرحهایی بهصورت کلان در دست اجراست که مطابق با زمانبندی پیشرفت خوبی انجام شدهاست و اکنون میتوانیم ۵۰ درصد نیازهای این حوزه را از طریق صنایع داخلی تأمینکنیم.
وی درباره عمدهترین محصولات تولیدی شرکت نیز توضیح داد: بخش عمده محصولات ما مراکز تلفن نسل جدید است و بهتدریج با بلوغ تکنولوژی، محصولاتمان را منطبق با تکنولوژی NGN گسترش دادیم و اخیراً نیز به این نتیجه رسیدیم که در راستای ارتقای تکنولوژی ما هم محصولات خود را ارتقا دهیم و بر اساس تکنولوژی IMS محصولاتمان را عرضه کنیم.
حصاری اظهار کرد: تجهیزات مخابراتی و مراکز تماس «آوا» با ارائه امکانات گسترده جهت استفاده بهینه از منابع مخابراتی، یکپارچهسازی ارتباطات در سازمانهای دارای پراکندگی جغرافیایی، قابلیتهای مرکز تماس (Call Center)، پاسخگویی اتوماتیک به تماس گیرندگان، قابلیت دریافت خطوط E۱ مخابراتی، گزارشگیری مدیریتی و اشراف کامل به کارکرد مخابراتی در سطوح کارشناسی و مدیریتی، فکس مجازی، صندوق صوتی، دسترسی مستقیم از بیرون و دهها امکان و قابلیت و خدمات ارزش افزوده دیگر، توانستهاند به کارنامه درخشانی در توسعه شبکه مخابراتی سازمانها و مؤسسات معتبر ایرانی دستیابند.
مدیر خدمات فنی و مهندسی صنایع ارتباطی آوا در پایان با تشکر از تمامی مشتریان و مدیران و کارکنان سازمانه و شرکتها و اپراتورها که به شرکت صنایع ارتباطی آوا و توانمندی جوانان خود اعتماد کردهاند، اظهار امیدواری کرد که روزبهروز بیش از گذشته این اعتماد را پاسخگو بوده و اعتماد را به اعتبار تبدیل کنند.