جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 26 Apr 2024
جالب است ۰
در گفت و گو با میر محصول شرکت تجارت امن خاورمیانه

نمایشگاه الکامپ برنامه بلند مدت ندارد

اختصاصی افتانا
در نمایشگاه جیتکس از همین امسال امکان ثبت نام برای سال آینده وجود دارد اما در مورد الکامپ، متقاضیان کمتر از یک ماه فرصت دارند تا کلیه مراحل ثبت نام، رزرو، جانمایی و غرفه سازی را طی کنند.
شرکت تجارت امن به عنوان اولین توزیع کننده ارزش افزوده ایرانی آسیای غربی کسپرسکی (کامگارد) و تنها مرکز مجاز آموزش لابراتوار کسپرسکی، هزینه های هنگفت ثبت نام در بخش ارزی را مهمترین علت انصراف این شرکت از حضور در نمایشگاه الکامپ بعد از ثبت نام اولیه عنوان کرد. 

به گزارش افتانا(پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مهندس عابدینی فر مدیر محصول شرکت تجارت امن خاورمیانه عدم برنامه ریزی دقیق توسط مجری برگزارکننده نمایشگاه را مهمترین عامل سردرگمی متقاضیان در دوران ثبت نام دانست و در این خصوص تاکید کرد: در نمایشگاه جیتکس از همین امسال امکان ثبت نام برای سال آینده وجود دارد اما در مورد الکامپ، متقاضیان کمتر از یک ماه فرصت دارند تا کلیه مراحل ثبت نام، رزرو، جانمایی و غرفه سازی را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییر هر ساله مجری الکامپ ضربه سنگینی به این نمایشگاه وارد می کند گفت:« این مسئله اضطراب متقاضیان را افزایش داده و در نهایت بازخورد مطلوب از نمایشگاه به دست نخواهد آمد.

عابدینی فر در مورد میزان استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توضیح داد: باید ببینیم چه سطحی از بازدید کننده برای ما مهم است. در هر نمایشگاهی شبه بازدیدکنندگانی حضور خواهند داشت که برای شرکت های و سازمان های فعال در این حوزه بازدید کننده تخصصی محسوب نمی شوند. مهم این است که یک نمایشگاه سطح وسیعی از مشتریان کلیدی و تخصصی را برای شرکت ها به همراه داشته باشد.

مدیر محصول شرکت تجارت امن خاورمیانه در پایان هزینه های نمایشگاه امسال بویژه در بخش ارزی را به مراتب بیشتر از سودی دانست که در نهایت نصیب شرکت ها خواهد شد و در این مورد اضافه کرد: شاید بسیاری از شرکت ها معتقد باشند اگر هزینه حضور در نمایشگاه را صرف جنبه های دیگری از تبلیغات مانند برگزاری سمینارها و نشست های تخصصی کنند، نتیجه بهتری خواهند گرفت.
کد مطلب : 4094
https://aftana.ir/vdci.3a5ct1au5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی