دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از نرم افزار امنیتی Microsoft Security Essential خود را منتشر کرد. این نرم افزار رایگان برای کاربران Win XP، Vista و Win ۷ کاربرد دارد.
شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از نرم افزار امنیتی Microsoft Security Essential خود را منتشر کرد. این نرم افزار رایگان برای کاربران Win XP، Vista و Win 7 کاربرد دارد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) نسخه جدید MSE 4.0 از لحاظ عملکرد بهینه سازی شده و رابط کاربر نیز بهبود یافته است. این نسخه از زمستان سال گذشته در حالت آزمایشی (Beta) بود.

همچنین در نسخه جدید، قرنطینه سازی فایل های مخرب و مشکوک بدون نیاز به دخالت کاربر صورت می گیرد. تا به حال برای هر فایل قرنطینه از کاربر تاییدیه گرفته می شد. چند اشکال نرم افزاری هم در قسمت قرنطینه سازی برطرف شده است.

باید توجه داشت که نرم افزار امنیتی MSE که یک نرم افزار ضد ویروس و ضد جاسوس افزار ساده است و به منظور تامین حداقل امنیت و مقابله با تهدیدات رایج و شناخته شده تهیه و ارائه می شود. نرم افزار MSE برای کاربرانی می باشد که به هر دلیل حاضر و یا تمایل به نصب و استفاده از نرم افزارهای ضد ویروس از شرکت های امنیتی مختلف را ندارند.

برای استفاده از نرم افزار MSE نیاز به ثبت نام نیست، محدودیت زمانی برای استفاده از نرم افزار وجود ندارد، بروز رسانی آن نیز اغلب از طریق سرویس های به روز رسانی خودکار Windows صورت می گیرد. فقط برای استفاده از نرم افزار MSE، مایکروسافت قبل از دریافت و نصب آن، اصل (Original) و معتبر بودن سیستم عامل Windows را کنترل می کند.

نرم افزار MSE را می توان به طور دستی نیز از سایت Microsoft Download Centre دریافت کرد.
کد مطلب : 1088
https://aftana.ir/vdci.vazct1auvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی