دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
ویوو گوشی اقتصادی G2 را با نمایشگری روان‌تر از آیفون ۱۵ و قیمتی مناسب رونمایی کرد.
منبع : GSMArena
ویوو گوشی اقتصادی G2 را با نمایشگری روان‌تر از آیفون ۱۵ و قیمتی مناسب رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، ویوو در سکوت خبری اولین گوشی سری G خود را در بازار چین معرفی کرد. این گوشی اقتصادی نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد که از نمایشگر گوشی آیفون مدل آیفون ۱۵ با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز روان‌تر است.
 
ویوو G2 دارای نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی LCD با ناچ قطره‌ای است. این صفحه‌نمایش وضوح +HD (برابر با ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل) دارد.
 
G2 با رابط کاربری Origin OS 3 و اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. در جلوی گوشی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد و پنل پشتی آن میزبان دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED است.
 
ویوو G2 از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۰۲۰ با حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.
 
ویوو G2 به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۵ وات از طریق درگاه USB-C مجهز است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اتصال 5G، وای‌فای، بلوتوث ۵٫۱، GPS، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.
 
مشخصات و طراحی ویوو G2 نشان می‌دهند که این گوشی نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ویوو Y36i است که در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) در چین معرفی شد.
 
قیمت گوشی ویوو G2 در کانفیگ پایه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۱۶۷ دلار است و قیمت گوشی ویوو G2 در بالاترین کانفیگ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۶۵ دلار خواهد بود.
 
باید دید گوشی جدید ویوو می‌تواند با بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار از سازندگان گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ رقابت کند یا خیر.
کد مطلب : 21870
https://aftana.ir/vdchv6ni.23nzqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی