دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 13 May 2024
جالب است ۰
آنر X50 GT با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و رم ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود و می‌تواند رقابت سنگینی در بازار میان‌رده‌ها ایجاد کند.
منبع : GSMArena
آنر X50 GT با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و رم ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود و می‌تواند رقابت سنگینی در بازار میان‌رده‌ها ایجاد کند.
 
به گزارش افتانا، آنر از محصول جدیدی به‌نام X50 GT در چین رونمایی کرد. این دستگاه به‌عنوان جانشین آنر X40 GT دردسترس قرار خواهد گرفت و ازجمله مشخصات کلیدی آن می‌توان به تراشه سری ۸ کوالکام اشاره کرد.
 
بالای نمایشگر آنر X50 GT شاهد حفره دایره‌ای برای دوربین سلفی هستیم. این محصول به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.
 
از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید آنر می‌توان به طراحی مشابه نسل قبل، ماژول دوربین دایره‌ای به‌همراه نوار عمودی و گواهی مقاومت دربرابر سقوط SGS اشاره کرد.
 
باتوجه به پست آنر در ویبو، گوشی X50 GT از دوربین پشتی دوگانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری و دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است.
 
قلب تپنده آنر X50 GT، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و این گوشی حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی همچنین به محفظه‌ی بخار ۵۱۰۰ میلی‌متری مجهز شده است تا گرمای قطعات داخلی کاهش دهد.
 
از دیگر ویژگی‌های گوشی آنر ایکس ۵۰ جی تی می‌توان به باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سریع ۳۵ وات و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 7.2 اشاره کرد.
 
قیمت گوشی آنر X50 GT از ۳۰۹ دلار برای کانفیگ پایه با رم ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود. مدل ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه با رم ۱۶ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۳۳۷ دلار و ۳۶۵ دلار به‌فروش می‌رسند. درنهایت بهترین نسخه‌ی گوشی آنر با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی ۴۰۸ دلار قیمت دارد.
 
آنر X50 GT با رنگ مشکی و طلایی به‌دست مشتریان خواهد رسید. پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده است و از ۹ ژانویه (۱۹ دی ۱۴۰۲) وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد. باتوجه به قیمت و ویژگی‌ها، احتمالاً این محصول وارد فهرست بهترین گوشی میان رده خواهد شد.
کد مطلب : 21805
https://aftana.ir/vdcftcd0.w6dyxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی