يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
دهمین جشنواره فاوا با شعار «ایران هوشمند و متصل» در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند برگزار می‌شود.
به گفته معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، دهمین جشنواره فاوا با شعار «ایران هوشمند و متصل» در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند برگزار می‌شود.
 
به گزارش افتانا، فراخوان دهمین جشنواره فاوا منتشر شد و اردیبهشت‌ماه 1403 همزمان با هفته ارتباطات در مراسمی برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.
 
اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و دبیر جشنواره فاوا، با اعلام اینکه شعار این دوره از جشنواره، «ایران هوشمند و متصل» است، گفت: جشنواره دهم دارای چهار محور است که شامل شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند می‌شود. همچنین معرفی برترین اپراتورها در توسعه کمی و کیفی پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها و همچنین تکریم مدیران اثرگذار در زیست‌بوم فاوا ازجمله محورهای فرعی به شمار می‌رود.
 
معاون وزیر ارتباطات زیر محورهای جشنواره فاوا را ۱۵ زیرمحور عنوان و خاطرنشان کرد: از جمله مشخصات این دوره از جشنواره هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور در برگزاری محور دولت هوشمند است؛ چراکه در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز وزارت ارتباطات با همکاری این سازمان اقدام به احصای خدمات دستگاه های اجرایی برای ارائه از طریق این پنجره کرده است و هم‌اکنون نیز به‌طور هفتگی جلسات منظمی برای نظارت بر الکترونیکی شدن خدمات و ارایه برخط استعلامات میان وزارت ارتباطات و سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود.
 
محمداحسان خرامید، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و دبیر اجرایی جشنواره فاوا، گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته هیئت‌داوران این آمادگی را دارد تا شرکت‌کنندگان را به محض ثبت‌نام مورد ارزیابی قرار دهد.آخرین مهلت برای ارسال مستندات برای حضور در جشنواره دهم اسفندماه است و نتایج نهایی همزمان با هفته ارتباطات در اردیبهشت سال آینده اعلام می‌شود. علاقمندان برای شرکت در دهمین دوره این جشنواره می‌توانند  با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir برای حضور ثبت‌نام کنند.
در نخستین شورای سیاستگذاری جشنواره فاوا مقرر شد با توجه به پیشبرد پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در سراسر کشور، بخش ویژه‌ای در ارتباط با این پروژه به جشنواره دوره دهم اضافه شود.
 
کد مطلب : 21903
https://aftana.ir/vdcexo8w.jh8z7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی