دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
تمامی سازمان ها، نهادها، شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی عرضه کننده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات،بانک ها و بیمه ها می توانند در نمایشگاه جانبی این جشنواره مشارکت کنند.
 سرپرست اداره کل روابط عمومی پست بانک گفت:براساس تصمیم شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادواره شهید قندی، تمامی سازمان ها، نهادها، شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی عرضه کننده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات،بانک ها و بیمه ها می توانند در نمایشگاه جانبی این جشنواره مشارکت کنند.


به گزارش افتانا، دبیر کمیته نمایشگاه این جشنواره افزود:: این نمایشگاه همزمان با هفته ارتباطات و برگزاری دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مسوولان بلند پایه کشوری، مسوولان ارتباطات و فناوری اطلاعات، اندیشمندان و صاحب نظران عرصه ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور روز ۲۷ اردیبهشت سال جاری در سالن جانبی مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

فیروز رحیمی اظهار داشت: انتخاب برترین های عرصه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل بین متخصصان کشور، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه های ارتباطات، فناوری اطلاعات، حمایت از صنایع داخلی و تلاش بیشتر برای دسترسی بهتر به شبکه ملی اطلاعات به عنوان مهم ترین اهداف این جشنواره تعیین شده است.

رحیمی یادآور شد: ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیت های افراد حقیقی و حقوقی، فراگیر کردن خدمات دولت الکترونیکی و عمق بخشیدن به آن، تحرک بخشیدن به فعالیت رسانه های الکترونیکی و ارتقا سطح آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی مناسب و تکریم بزرگان و نخبگان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و رقابت پذیری و ایجاد فضای رقابتی در همه بخش ها به ویژه دانشجویی به عنوان مهم ترین سیاست های دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی پست بانک عنوان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره به نشانی اینترنتی: www.festfava.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام اولیه در نمایشگاه با شماره های ۸۱۵۶۴۰۰۵ – ۰۲۱ و ۸۱۵۶۴۰۸۹ – ۰۲۱ تماس بگیرند.
کد مطلب : 781
https://aftana.ir/vdcjfveazuqeo.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی